خبرنگاران تسهیلات رونق فراوری به 2 هزار و 120 واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اراک - خبرنگاران - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بیش از 18 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات رونق فراوری سال جاری به 2 هزار و 120 واحد صنعتی در نقاط مختلف این استان پرداخت شد که میزان پرداختی ها به تناسب واحدهای فراوریی متغیر است.

خبرنگاران تسهیلات رونق فراوری به 2 هزار و 120 واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد

جواد حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات رونق فراوری، بیش از 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 سال جاری به 28واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد.

وی گفت: تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه با بهره 14 درصد پرداخت می گردد که متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه بهین یاب از این ظرفیت در راستای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای فراوریی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استفاده نمایند.

حسنی اضافه کرد: سامانه بهین یاب از ابتدای سال جاری فعال شده و متقاضیان با مراجعه به آن می توانند نوع درخواست و میزان تسهیلات مورد احتیاج خود را ثبت نمایند و درخواست های متقاضیان در کارگروه استانی مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از ابلاغ اعتبارات، پرونده واحدها به به بانک های عامل ارسال می گردد.

وی بیان نمود: متقاضیان باید درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه ها اقدام نمایند.

بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و عظیم در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1052

به "خبرنگاران تسهیلات رونق فراوری به 2 هزار و 120 واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات رونق فراوری به 2 هزار و 120 واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید