صندلی های سوخت مستاصل از یافتن دستکش برای اپراتورها

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی اعلام نموده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، سوختگیری در صندلی های سوخت را اپراتورها انجام می دهند اما صندلی دارن می گویند این اقلام بهداشتی در بازار یافت نمی گردد و این شرایط احتمال شیوع بیماری را در پی دارد.

صندلی های سوخت مستاصل از یافتن دستکش برای اپراتورها

به گزارش خبرنگاران آانلاین به نقل از ایرنا، اپراتورهای صندلی های سوخت، از این که دستکش در اختیارشان قرار نگرفته نگران هستند، اما به ناچار برای مسافران و مردم، سوخت گیری می نمایند؛ در این میان، شهفرایندان خراسان شمالی می گویند که اپراتورهای صندلی ها، تمایلی برای انجام سوخت گیری ندارند.

یکی از شهفرایندان بجنورد در این باره گفت: برای سوخت گیری به یکی از صندلی ها مراجعه کردم و انتظار داشتم بر اساس بخش نامه هایی که صادر شده، اپراتورها، کار سوخت گیری را انجام دهند اما خبری از این اقدام نبود.

هادی رضایی گفت: به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود.

به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود

وی اضافه نمود: وقتی از اپراتور علت استفاده نکردن از دستکش را پرسیدم، بیان کرد که مسئولان صندلی، این اقلام بهداشتی را تامین نکرده و در اختیار قرار نداده اند.

یکی از اپراتورهای صندلی سوخت در شهر بجنورد هم در این باره گفت: کار ما به گونه ای است که با مسافران زیادی در ارتباط هستیم و به لحاظ ابتلا به کرونا، بشدت در معرض تهدید هستیم اما اقلام بهداشتی برای ما تامین نشده است.

رضا یزدانی گفت: صندلی داران مکلف هستند ماسک و دستکش مورد احتیاج اپراتورها را تامین نمایند اما این مسوولان هم در تامین این اقلام مانده اند.

وی اضافه نمود: اقلام مورد احتیاج در بازار پیدا نمی گردد.

یکی از اپراتورهای صندلی سوخت گلستان شهر بجنورد گفت: مردم انتظار دارند ما با دستکش باک بنزین آنها را پر کنیم وقتی متوجه نبود دستکش می شوند مانع کار شده و خودشان اقدام به این کار می نمایند.

وی به شرط افشا نشدن نامش در خبر گفت: کارگران صندلی ها چقدر حقوق دریافت می نمایند که باز خودشان اقدام به تهیه دستکش نمایند.

یکی از مسوولان صندلی سوخت در شهر آشخانه هم در این باره با ابراز نگرانی از یافت نشدن اقلام بهداشتی مورد احتیاج مقابله با کرونا گفت: نگرانی اپراتورها، نگرانی ما هم هست، خدای نخواسته یکی از این افراد بیمار گردد، ما خود در معرض بیماری هستیم اما متاسفانه این اقلام در بازار پیدا نمی گردد.

رامین ریحانی اضافه نمود: اپراتورها از این که مجبور هستند سوخت گیری را انجام دهند، نگران هستند.

سوخت گیری، تکلیف اپراتورها است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی روز دوشنبه 19 اسفند گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در صندلی های سوخت، اپراتورها موظف به انجام سوخت گیری خودروها شدند و البته صندلی داران مکلف هستند تا اقلام بهداشتی از جمله دستکش را برای این افراد تهیه نمایند، اما صندلی داران می گویند که این اقلام در بازار یافت نمی گردد.

مجتبی شکوری گفت: این شرکت در کوشش است تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نسبت به تامین اقلام بهداشتی مورد احتیاج برای صندلی های سوخت، اقدام کند.

وی اضافه نمود: در بازدیدهایی که از صندلی های سوخت انجام شد، متاسفانه اپراتورها، از این که ماسک و دستکش به اندازه کافی تهیه نشده است، نگران بودند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار داشت: کمبود دستکش، در حالی است که اپراتورهای صندلی های سوخت، دائم در تماس با افراد مختلف، مسافران و عابران از جاده ها بوده و احتیاج است رعایت نکات بهداشتی، برای آنان بیشتر برقرار باشد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان: نازل ها و صفحه رمز کارت سوخت دیسپنسرها و اماکن عمومی صندلی هابه طور دائم ضد عفونی می گردد.

وی اضافه نمود: تاکید داریم دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم مردم در دسترس قرار گیرد و فرایند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نگردد.

شکوری اضافه نمود: بسیاری از رانندگان خود اقدام به سوخت گیری می نمایند و اجباری برای انجام آن توسط متصدیان نازل ها وجود ندارد اما در صورت درخواست و تمایل صاحبان خودروها، سوختگیری توسط اپراتورها انجام می گردد.

نظارت های نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: این شرکت اقدام های لازم برای نظارت بر فرایند سوخت رسانی در استان را در دست اجرا دارد و برای تامین به موقع و مطلوب سوخت مورد احتیاج هموطنان در نوروز 99 آماده است.

وی اضافه نمود: نیروهای این شرکت، از ابتدای بهمن ماه با حضور در صندلی ها و بازدید و ارزیابی آنها، نسبت به برطرف عیب تلمبه ها و نقایص فنی اقدام و شرایط خدمات رفاهی صندلی ها شامل آمادگی مبلمان صندلی ها، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی را ارزیابی نمایند.

شکوری تاکید نمود: این نظارت ها در همه روزهای سال توسط همکاران ما در نواحی انجام می گردد، اما در 2 ماه پایانی سال فرایند ویژه ای را سپری می نماید تا به سرعت نسبت به برطرف مسائل اقدام گردد.

وی، هدف از این اقدام را، آمادگی صندلی ها برای خدمت رسانی در ایام نوروز به مسافران همراه با آرامش و ارتقای رضایت آنان عنوان نمود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی از آمادگی و اعزام اکیپ های جداگانه به محورهای مهم مواصلاتی استان از امروز اطلاع داد و گفت: این اکیپ ها شامل نمایندگانی از واحدمهندسی، HSE و روابط عمومی به منظور بازدید و کنترل عملکرد به صندلی ها اعزام می شوند.

شکوری همچنین از در نظر دریافت کشیک های نوروزی در 16 روز تعطیلات نوروز در منطقه اطلاع داد و گفت: همه کارشناسان فنی و عملیاتی هر روز یکی از آنها در منطقه حضور و بر نحوه توزیع فرآورده های نفتی نظارت خواهند کرد.

وی اضافه نمود: همراه با گروه های عملیاتی و نظارتی، یک گروه دیگر از همکاران روابط عمومی نیز با عنوان طرح نظارت، کار خود را از روز 29 اسفندماه شروع می نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی با بیان این که فعالیت این گروه شامل نظارت بر مسائل فنی و عملیاتی و ایمنی نمی گردد گفت: این گروه، صندلی ها را محور به محور مورد بازدید قرار داده و ایرادها، احتمالی را به مدیر این مکان، اعلام و نسبت به سنجش میزان رضایت مردم و درصد آمادگی صندلی ها اقدام می نمایند.

در خراسان شمالی 79 صندلی عرضه سوخت شامل 50 باب صندلی عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و 29 باب صندلی سی. ان. جی تک منظوره و 2 منظوره فعال است.

بر اساس آخرین اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تا به امروز ابتلای 24 نفر در این استان به ویروس کرونا قطعی شده و یک نفر نیز درگذشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1053

به "صندلی های سوخت مستاصل از یافتن دستکش برای اپراتورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی های سوخت مستاصل از یافتن دستکش برای اپراتورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید