تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: بنا بر سیاست های کلان دانشگاه، کلاس های درسی این دانشگاه در بستر سامانه وادانا برگزار می شود.

تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیامک بهافرایند رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد در خصوص شرایط آموزشی و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و برخط این واحد دانشگاهی گفت: واحد خرم آباد از واحد های پیشرو در ارائه کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی ار ابتدای شیوع کرونا بوده و از همان ابتدا با بومی کردن سرور ها و تشکیل تیم ها و کمیته های تخصصی بر اساس دستورالعمل های سازمان مرکزی با سرعت و دقت، زیرساخت لازم را برای تشکیل کلاس ها به صورت مجازی فراهم کرد و کوچک ترین خللی در این زمینه ایجاد نشد.

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد ادامه داد: اکنون بنا بر سیاست های کلان دانشگاه، کلاس های درسی دانشگاه آزاد خرم آباد در بستر سامانه وادانا برگزار می شود.

بهافرایند درباره برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال دوم دانشگاه آزاد خرم آباد و 6 مرکز آموزشی زیر پوشش (زاغه، سلسله، دلفان، کوهدشت، پلدختر و ازنا)، بیان کرد: با توجه به سرانجام فرایند انتخاب واحد در دهم اسفند 99، تمام کلاس های آموزشی این واحد دانشگاهی به صورت آنلاین و مجازی در بستر سامانه وادانا از هفته اول اسفند آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی و دروس مشابه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در قالب گروه های سه تا پنج نفره، بیان کرد: درصورت اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و طی شدن پیک چهارم کرونا در کشور، تمام کلاس های عملی به صورت حضوری تشکیل خواهند شد. دروس کارآموزی و کارورزی و کارگاه های رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز با هماهنگی معاونت آموزشی علوم پزشکی استان لرستان و طبق برنامه های اعلامی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 3 هزار و 500 کلاس در سامانه وادانا برای دانشجویان واحد خرم آباد و مراکز زیر پوشش برگزار شده است، توضیح داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان، همکاران حوزه آموزش به صورت منظم و شیفت بندی شده به صورت حضوری و آنلاین در حال انجامی برنامه های مصوب دانشگاه هستند.

بهافرایند متذکر شد: اکنون مشغول برنامه ریزی مطلوب از طریق گروه های آموزشی برای ترم تابستان سال جاری هستیم و تلاش داریم که چنانچه تا خرداد شرایط شیوع کرونا کنترل شود، امتحانات سرانجام ترم را به صورت حضوری برنامه ریزی کنیم. امیدواریم در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در کشورمان با سعی و تلاش مضاعف تمام همکاران، کوچک ترین خللی در فرایند آموزش دانشجویان و داوطلبان ورود به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1780

به "تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید