بازسازی ویلا: تریلر بازسازی کره ای خانه کاغذی عنوان سریال و بازیگران اصلی را فاش می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبر عالی برای هواداران خانه کاغذی! نسخه بازسازی کره ای نتفلیکس از این سریال پیروز، عنوان کامل سریال و لیست بازیگران اصلی خود را در یک تریلر کوتاه و هیجان انگیز گفت.

بازسازی ویلا: تریلر بازسازی کره ای خانه کاغذی عنوان سریال و بازیگران اصلی را فاش می نماید

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سریال اصلی که پخش فصل پنجم و آخر آن در نتفلیکس در ماه دسامبر به انتها رسید، حول محور پروفسور (آلوارو مورته) و گروهی از جنایتکاران و افرادی است که قصد سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا را دارند. داستان، گذشته و حال شخصیت ها را به طور یکپارچه به هم پیوند می زند و شما در طی آن، به کاراکترها علاقه مند می شوید اما اوضاع به اوج خود می رسد و همه چیز معلق می ماند.

خانه کاغذی داستان پروفسور و همراهانش را در داخل بانک دنبال می نماید که مردم را گروگان می گیرند و نقشه اصلی رهبر خود را اجرایی می نمایند و بیرون از بانک نیز، مجریان قانون را می بینیم که سعی در دستگیری آن ها دارند . در این داستان به سبک رابین هود، گروهی از مردم حاشیه نشین، از ظلم دولت خسته می شوند و برای بازپس گیری زندگی، آزادی و میلیون ها دلار از پول خود دست به سرقت می زنند و تمام سیستم های اعتقادی و مذهبی را به چالش می کشند.

نام نسخه کره ای سریال خانه کاغذی، خانه کاغذی: منطقه مالی مشترک و بازیگر اصلی آن، یو جی تائه (بازیگر وقتی عشق من شکوفا می گردد و پسر پیر) در نقش پروفسور است. کیم یونجین در نقش سئون ووجین، همکار او بازی خواهد نمود. او بازپرسی است که با گروهی که سرقت را مدیریت می نمایند، ارتباط دارد. سریال اصلی، تعادلی جالب بین خطوط داستانی هیجان انگیز و عاشقانه خود ایجاد می نماید و در آن، پروفسور و بازپرس اصلی (ایتزیار ایتونو) در طول سرقت عاشق یک دیگر می شوند. بنابراین شاید در نسخه تازه نیز ما با یک داستان عاشقانه حماسی دیگر بین پروفسور و سون ووجین روبه رو شویم.

در این تریلر، دیگر بازیگران اصلی گروه سارقان نیز معین می شوند. پارک هه سو (بازیگر بازی مرکب) در نقش برلین محبوب، جون جونگ سئو در نقش توکیو، لی هیون وو در نقش ریو و لی وون جونگ و کیم جی هون نقش مسکو و دنور را بازی خواهند کرد. بعلاوه جانگ یون جو نقش نایروبی و کیم جی هون و لی کیو هو نیز نقش برادران هلسینکی و اسلو را ایفا خواهند کرد.

دقیقا معین نیست که این بازسازی کره ای از نظر داستانی چقدر با نسخه اصلی خانه کاغذی متفاوت خواهد بود. طبیعتا روایت داستان در کره به جای اسپانیا، منظره کاملا تازهی را برای سریال به ارمغان می آورد اما به نظر می رسد که همه شخصیت هایی که تا به امروز اعلام شده اند همان کاراکترهای همتایان اصلی خود هستند. امیدواریم که این نسخه کره ای به خطوط داستانی و عناصر مجذوب کننده سریال اصلی وفادار بماند و در عین حال، بازیگران و محیط تازه به خلق یک داستان تازه و هیجان انگیز یاری نمایند.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2194

به "بازسازی ویلا: تریلر بازسازی کره ای خانه کاغذی عنوان سریال و بازیگران اصلی را فاش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: تریلر بازسازی کره ای خانه کاغذی عنوان سریال و بازیگران اصلی را فاش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید