بخش خصوصی که ارباب رجوع نداشته باشد می تواند در دوران ممنوعیت، فعال باشند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر کشور گفت: بخش خصوصی که ارباب رجوع ندارد می توانند با رعایت پروتکل ها و دستورات طرح ممنوعیت کار خود را ادامه دهند.

بخش خصوصی که ارباب رجوع نداشته باشد می تواند در دوران ممنوعیت، فعال باشند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امشب در شبکه خبر گفت: امروز آقای نمکی اعلام کردند از سه شنبه تست های فوری در اختیار قرار می گیرد و تست ها را به صد هزار در روز می رسانیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما هنوز نسبت به قرنطینه آموزش کافی را ندیده اند گفت: در ستاد مجوز گرفته شد از هتل ها و مسافرخانه هم برای قرنطینه استفاده گردد. افرادی که شناسایی می شوند و در بیمارستان بستری نمی شوند رصد و کنترلی روی آن ها صورت نمی گیرد. اما از این به بعد با اپلیکیشن ماسک و با یاری وزارت ارتباطات این افراد به وسیله موبایل آن ها رصد می شوند.

وزیر کشور با تاکید به نیازمندی برای یاری های مردمی گفت: ما مبنای ممنوعیت را سه سطح زرد، نارنجی و قرمز قرار دادیم. اعمال ممنوعیت در ادارت، بخش های عمومی و اصناف است. همه این ها که گفته شد دارای سه رکن، وزارت بهداشت، تبلیغات و آموزش و مردم است.

وی افزود: همه کار هایی که می کنیم برای این است که وزارت بهداشت خدمات خود ار بخوبی انجام دهد. همه قدردان کوشش آن ها هستند. باید مردم ما نسبت به زوایای این بیماری آگاهی داشته باشند. همه این کار ها برای مردم و با یاری مردم است. هیچ کس راضی نیست ممنوعیت و محدودیت ایجاد گردد، اما وقتی با یک اقلیتی روبرو می شویم که رعایت نمی نمایند مجبور به قرار دادن ممنوعیت و محدودیت می شویم.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا گفت: ما بین بد و بدتر و یا بدترین و بدترین ها تصمیم می گیریم. در ممنوعیت ساعت 21 تا 4 صبح باید مردم هم به ما یاری نمایند. پیش بینی من این است که بین 50 تا 60 درصد خود مردم رعایت می نمایند. کارمندان دستگاه ها به وسیله سازمان خود شماره های پلاک خودرو های خود را به نیروی انتظامی می دهند تا جریمه نشوند، اما نیروی انتظامی حتما با تردد ها با حفظ کرامت مردم برخورد می نمایند.

وی تاکید نمود: بخش خصوصی که ارباب رجوع ندارند می توانند با رعایت پروتکل ها و دستورات طرح ممنوعیت کار خود را ادامه دهند. در مسافرت های بین شهری با حمل و نقل عمومی باید مسافران معین شوند که کرونا ندارند و ظرفیت آن وسیله نقلیه هم بیش از 60 درصد نباشد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1505

به "بخش خصوصی که ارباب رجوع نداشته باشد می تواند در دوران ممنوعیت، فعال باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی که ارباب رجوع نداشته باشد می تواند در دوران ممنوعیت، فعال باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید