با تور مجازی به پارک ملی ژانگ جیاجیه سفر کنید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پارک ملی ژانگ جیاجیه منطقه ای نفس گیر در کشور چین است که سالانه از تعداد بالایی از بازدیدکنندگان میزبانی می نماید. پارکی که در این مطلب به وسیله تور مجازی به آن سفر می کنیم.

با تور مجازی به پارک ملی ژانگ جیاجیه سفر کنید

در مواجهه با پارک ملی و جنگلی ژانگ جیاجیه در چین، حس می کنید که در فیلم Avatar به کارگردانی جیمز کامرون مشغول زندگی کردن هستید. فیلمی که سیاره خیالی خود که پاندورا نام داشت را تمام و کمال با الگو قرار دادن این پارک ملی و بزرگ، به مخاطبان خود نشان داد. این پارک از سال 1982 به عنوان یک منطقه تحت محافظت، نام خود را مطرح نموده است و یکی از قدیمی ترین منطقه ها محاظت شده کشور چین به شمار میرود.

پارک ملی ژانگ جیاجیه شاید سیاره بزرگ و نفس گیر پاندورای فیلم سینمایی آواتار نباشد؛ اما وقتی تمامی موارد علمی-تخیلی فیلم نام برده را از پاندورا حذف می کنیم، وقتی اژدهایان، سنگ های پرنده، حیوانات عجیب وغریب و تمامی این موارد غیرواقعی فیلم را کنار می گذاریم؛ تفاوت خاصی را بین پاندورا و پارک ژانگ جیاجیه نمی توانید پیدا کنید! همراه ما باشید تا در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به پارک ملی و جنگلی ژانگ جیاجیه سفر کنیم.

اشخاصی که به پارک ژانگ جیاجیه در کشور چین سفر می نمایند، این انتخاب را دارند که یا در ارتفاع 400 متری به قدم زدن مابین دیدنی های سنگی این پارک مشغول شوند یا اینکه با آسانسور 360 متری و به خصوص این جاذبه گردشگری بزرگ، به ارتفاعاتش صعود نموده و یک ماجراجویی خاص را آغاز نمایند. مکان های بسیار جالبی را می توان در پارک ملی و جنگلی ژانگ جیاجیه پیدا کرد. از روستاهای مردم بومی تا غارهای مجذوب کننده، همگی درکنار هم برای مشغول و سرگرم کردن گردشگر های پرتعداد این منطقه، پشت سر هم صف کشیده اند.

پارک ملی ژاپگ جیاجیه یک منطقه تاریخی هم به شمار میرود. نام این منطقه در لیست ژئوپارک ها و میراث های دنیای یونسکو ثبت شده است. با حرکت در این منطقه زیبا، متوجه مواردی جالب خواهید شد. گاهی اوقات نمی توانید یک پل ارتباطی میان بخش های مختلف پارک پیدا کنید. زمان هایی هم پیش می آید که برای حرکت مابین قسمت های مختلف پارک و انتقال میان آن ها، باید مسافت هایی طولانی را بپیمائید. با تمامی این تفاسیر، هر بخش پارک دارای مواردی مثل غرفه ها، طاق ها، پل ها و رودخانه های به خصوص است و نفس شما را می گیرد! این پارک به مقدار ای بزرگ است که یک گردشگر حتی اگر سه روز در آن وقت بگذارد، تنها 30 درصد زیبایی ها و جاذبه هایش را دیده و کشفشان نموده است!

اگر به این پارک سفر کنید احتمالا شما هم نظرتان بر این باشد که مجذوب کننده ترین بخش های ژانگ جیاجیه در منطقه ها شمالی اش جاخوش نموده اند. نفس گیرترین و بزرگ ترین چشم مقدارای پارک را از منطقه شمالی آن می توانید دیدن کنید. قسمت های شمالی این پارک، با نام های بعضا شاعرانه ای که دارند؛ توجه بازدیدنمایندگان را جلب می نمایند. نام هایی مثل پل زمین و آسمان. این قضیه حتی برای ماشین های نقل وانتقال میان دیدنی های پارک هم صدق می نماید و تله کابینی که بازدیدنمایندگان را به نوک کوه تیان من شان (Tianmen Shan) می رساند؛ راستاِ بهشت نامیده می گردد. تله کابینی که راستا حرکتی آن از میان ابرها می گذرد و مسافران خود را به ارتفاع هزار و 519 متری سطح زمین می برد. راستای که حرکت در آن حدود 40 دقیقه طول می کشد. هرچقدر که تله کابین بالاتر می رود، دمای آن کاهش پیدا نموده و گوش های گردشگران متوجه یک سری تغییرات جوی می گردد!

اهالی بومی این منطقه باور دارند که کوه نام برده، به شکل هایی خاص با بهشت ارتباط دارد و قدرت هایی فرا طبیعی را در خودش جای داده است. در قرن 20 میلادی، مقداری بسیار زیاد و غیرقابل شرح از آب از ارتفاع هزار و 500 متری این کوه به پایین، سرازیر شد! بدون هیچ علت و منطق. این اتفاق به مدت 15 دقیقه در جریان بود و پس از آن، جریانی از بخار پدیدار شد. بعضی از شایعات محلی هم بر این باور هستند که در کوه مورد بحث ما، گنج هایی بی نهایت ارزشمند پنهان شده اند. از دیگر عجایب این کوه، وجود غاری بزرگ در آن است. این غار که دروازه بهشت نام دارد و در سال 263 میلادی ظاهر شده است، حدود 132 متر ارتفاع دارد و با طول 60 و عرض 57 متری خود از گردشگران پذیرایی می نماید. غار دروازه بهشت یکی از بزرگ ترین غارهای دنیا است.

در ادامه و به وسیله بخش ابتدایی این مطلب، می توانید به پارک ملی و جنگلی ژانگ جیاجیه سفر کنید. خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2249

به "با تور مجازی به پارک ملی ژانگ جیاجیه سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی به پارک ملی ژانگ جیاجیه سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید