امضای تفاهم نامه میان دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و پوترا مالزی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، دکتر نورخدا صادقی فرد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و در پی رایزنی های گسترده با چندین دانشگاه معتبر خارج از کشور، دانشگاه علوم پزشکی ایلام میزبان ریاست دانشگاه پوترا مالزی و 5 نفر از مقامات بلند پایه دانشکده پزشکی این دانشگاه بود.

امضای تفاهم نامه میان دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و پوترا مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

صادقی فرد گفت: در این دیدار که با حضور استاندار و معاون سیاسی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین، مدیران و روسای دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی ایلام برگزار گردید. پس از سخنرانی استاندار و ریاست دانشگاه، و معرفی قابلیتها و زمینه های همکاری فیمابین، تفاهم نامه بین روسای دانشگاه امضاء و مبادله شد.

وی اضافه نمود: پس از بازدید از بعضی مراکز اموزشی درمانی و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دو قرارداد آموزشی، پژوهشی با موضوع تبادل استاد و دانشجو بین طرفین امضاء و مبادله شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه نمود: مطابق این قرارداد، طرفین می توانند در قالب مدارک دوگانه نسبت به پذیرش دانشجوهای طرفین در مقاطع تحصیلات تکمیلی، ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اساتید هر دو دانشگاه، همکاری های پژوهشی و سایر زمینه ها اقدام نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد که همکاری با این دانشگاه که در رنکینگ بین المللی دارای رتبه کمتر از 250 و در سطح ملی دارای رتبه دوم هست بتواند در حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و معرفی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سطح بین المللی موثر بوده و راهگشای حضور پررنگ دانشگاه در مجامع علمی و بین المللی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 359

به "امضای تفاهم نامه میان دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و پوترا مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه میان دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و پوترا مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید