استقبال از برنده گنکور 2019 ، کتاب به چاپ دوم رسید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته، در حالی که رقابت گنکور سال جاری کارش را در اوایل ماه سپتامبر با معرفی 15 رمان به عنوان نامزدهای اولیه آغاز کرد، دو روز پیش هیات داوران از میان نامزدهای نهایی به همه مردمانی که به جهان می آیند به یک روش زندگی نمی نمایند نوشته ژان-پل دوبوآ به عنوان برنده2019 رای دادند.

استقبال از برنده گنکور 2019 ، کتاب به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

کتاب این نویسنده که از وی به عنوان جان ایروینگ فرانسوی یاد می گردد، یک روز پس از اهدای جایزه گنکور به چاپ دوم رسید.

ناشر این کتاب اعلام نمود به جز 120 هزار نسخه اولیه، در حال چاپ 200 هزار نسخه دیگر شده است.

این نویسنده در رقابتی سخت و در دور دوم رای گیری پیروز شد تا بر املی نوتومب دیگر فینالیست سال جاری فایق آید. در دور اول او 6 رای را در برابر 4 رای املی نوتومب در اختیار داشت و در رای دوم رای گیری به نفع او تمام شد.

جایزه گنکور برای رمانی درباره زندانی ای که مکالمه ای خیالی با چهره مرگ دارد به وی اهدا شد.

این نویسنده 69 ساله پس از آن که نام وی به عنوان برنده اعلام شد گفت: هر چیزی می تواند در زندگی رخ دهد. وی اضافه نمود: فردا یک فردای دیگر است، همانطور که امروز بود.

دوبوآ همچنین گفت: از این که مورد محبت شما قرار گرفته ام واقعا ممنونم، اما بیش از آن برای این خوشحالم که همچنان سر پا هستم.

این روزنامه نگار و رمان نویس که لشکری از طرفدار برای کتاب هایی چون یک زندگی فرانسوی درباره نسل انقلابی سال 1968 دارد، گفت: واقعا جای تقدیر دارد، اما گمان نمی کنم این برد خیلی زندگی ام را تغییر دهد.

وی با کتاب زندگی فرانسوی در سال 2004 پیروز به کسب جایزه معتبر فمینا شد و این کتاب سه سال بعد به زبان انگلیسی هم ترجمه شد.

این نویسنده هنوز در خانه زیبایی در تولوز ، جایی که در آنجا متولد شده، زندگی می نماید.

قهرمان او در کتاب جدیدش که 256 صفحه است و تقریبا می توان آن را همه مردمانی که به دنیا می آیند به یک روش زندگی نمی نمایند ترجمه کرد، فردی غمگین و نوستالژیک است و ریشه در شهری از جنوب غربی فرانسه دارد. اما زندگی او در یک لحظه دیوانگی نابود می گردد و او خودش را در سلولی تنگ در کبک کانادا می بیند. وی با هم سلولش که مردی ترسناک و در عین حال مهربان است هم صحبت می گردد و به گذران بودن دنیا در دنیایی سرشار از خشونت و بی عدالتی پی می برد.

ژان پل دوبوآ کتابش را درباره روشن بینی و کوششی برای درک کارکرد دنیا و پذیرش خشونت ها و ناهنجاری های آن خوانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 738

به "استقبال از برنده گنکور 2019 ، کتاب به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از برنده گنکور 2019 ، کتاب به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید