از مسائل استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی تا درخواست پیگیری نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مهم ترین پیغام های رسیده در تاریخ 20 خرداد به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروندخبرنگار خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

از مسائل استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی تا درخواست پیگیری نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ، شما مخاطبان عزیز به وسیله شبکه های اجتماعی برای شهروندخبرنگار خبرنگاران با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال نموده اید.

از میان انبوه پیغام های رسیده در تاریخ بیستم خرداد ماه در پیغام رسان های شهروندخبرنگار خبرنگاران، مهمترین آن ها در ادامه قابل مشاهده است.

سلام لطفاً یه گزارش تهیه کنید در خصوص این سهام عدالت، از همون اول گفتن برای فروش روش مستقیم انتخاب کنید ماهم انتخاب کردیم چون فکر می کردیم کل سهام رو می توانیم بفروشیم ،بعدش گفتن فقط 30درصد م توانید بفروشید، و ما رو پشیمان کردن از فروش سهام ، حالا یه گزینه برگشت به قبل بزارند تا غیرمستقیم رو دوباره انتخاب کنیم ، میلیون ها نفر با همین مشکل برخورد کردن و پشیمان شدن چون به 30درصد فروش نمی گردد کاری انجام داد!

سلام و احترام. لطفاً پیگیری کنید که چرا به جای کد پیگیری اسامی برنده شدگان در سایت های ایران خودرو و سایپا قرار نمی گیرد. با کد پیگیری شفافیتی در این مورد وجود ندارد و خیلی مشکوک هست. همه ثبت نام نمایندگان هم راضی هستند به اینکه در صورت برنده شدن اسمشان منتشر گردد.

سلام خسته نباشی احتراماً به اطلاع می رساند که جاده تجریان بانخشک توابع بخش چوارکه دردست اجرا وخاکبرداری و شن ریزی برای آسفالت آماده می گردد با توجه باآنکه هنوز پیمانکار دران مشغول کارهست وآن را غلتک کوبی می نماید بدون آب باشی وشن آن توسط ماشین هایی که در حال تردد هستند جمع شده و ماشین با سختی از پیچ ها حرکت می نماید. از مقام های نظارتی ومسولین محترم راه سازی و نظارت راه ها تقاضامندیم که توجه بیشتری به آن داشته باشند تا بعد از سال ها مردم این روستاها در انتظار این جاده که آسفالت بشه بوده اند حداقل مدتی دوام داشته باشد از استاندار محترم و زحمتکش تقاضامندیم که توجه بیشتری در این مورد داشته باشد و نظارت در این موارد ورود بکند با تشکراز طرف روستاهای توابع از زحمات همه دلسوزان و خادمان مردم خدا قوت میگوییم وتشکر فراوان داریم.

لطفاً در خصوص استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی که این همه زحمت می کشند و گمنام اند بیشترشان با حقوق 200 یا 300 نهایت کمتر از یک میلیون بدون بیمه تدریس عالی مگِ ما جز آموزش و پرورش نیستیم ، باتجربه عالی چرا از نهضتی ها که تدریس نکردن و از سرباز معلم ها استفاده کردن سرباز معلم ها که بیشترشان مغازه دار بودن استفاده کردن ولی ماها رو نمی بیند.

خواهش می کنم یه خبر درباره رفتار نادرست تیپاکس و جوابگو نبودنشان پخش کنید بسته هایی که با حداکثر زمان 72 ساعت با تأخیر 10 -12 روزه می رسند دست مشتری و حتی خود تیپاکس بسته رو نمی برد تحویل بده باید خودت بری بگیری درحالی که پست با نهایت 4 روز از بدترین نقاط کشور بار را رو تحویل می دهد با هزینه کمتر و درب منزل. من خودم امروز بسته رو بعد 10 روز تحویل گرفتم 24 هزار تومان هم ازم پول دریافت اگر یه سر به پیج اینستاگرامشون بزنید و کامنت های مردم رو بخونید می فهمید که هیچ جایی برای ثبت شکایت ندارد و همش الکی هست تلفن رو بردارید و با شماره 8457 -021 تماس بگیرید اگر پیروز شدید شکایتتان رو مستقیم ثبت کنید من بهتان جایزه می دم.

در خرم آباد لرستان امتحانات دانشگاه حضوریِ آن وقت لرستان بعد از خوزستان بدترین وضع رو داریم تو را به خدا یک کاری بکنید.

سلام و خسته نباشید. خواهش می کنم نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا رو پیگیری کنید و دقیق بزارید چون اصلاً گزینه واریز وجه در سایت فروش اینترنتی و پروفایل نیست. واقعاً مردم اذیت می نمایند این خودروسازها.

سلام خسته نباشید تکلیف کسانی که سال 85 برای سهام عدالت ثبت نام کردن ولی اسمشان نیامد چیه؟جا ماندن از سهام بگیران ،ممنون میشیم پیگیری کنید.

سلام وقتتان بخیر. من دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان هستم در این اوضاع کرونا دانشگاه اصرار بر برگزاری حضوری امتحانات دارد در حالی که تعداد زیادی از دانشجویان ساکن اصفهان اند و باید به وسیله اتوبوس به دانشگاه رفت و آمد نمایند که بسیار خطرناک است. از طرفی به دانشجویان خوابگاهی گفته شده که خوابگاه به هیچ عنوان باز نمیشه و باید به وسیله طرح تعاون در شهر خودتان امتحان بدید اما برخی از دانشجوها در شهرهای قرمز ساکن اند که امتحانی به صورت حضوری برگزار نمی گردد و بلاتکلیف شده اند. ما باید اعتراضمان رو به گوش چه کسی برسانیم. رئیس دانشگاه جامع مستقل! نجف آباد می گوید در حوزه اختیارات من نیست امتحانات رو مجازی برگزار کنم. وقتتان را تلف نکنید!! این وسط دانشجوها و خانواده هاشون که بعضاً بیماری زمینه ای هم دارند مبتلا بشوند کی جوابگو هست؟!! ممنون میشم پیگیری کنید

این مشکل رو تمام واحدهای دانشگاه آزاد کشور دارند درحالی که دانشگاه های دولتی وزارت علوم و بهداشت دارند یکی پس از دیگری اعلام می نمایند امتحاناتشان مجازیِ!

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1235

به "از مسائل استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی تا درخواست پیگیری نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مسائل استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی تا درخواست پیگیری نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید