ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی از مدیریت ها

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: هدف اصلی مان ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی مدیریت ها است.

ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی از مدیریت ها

جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار استان های خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های این حوزه گفت: در ایام پاندمی کووید 19، یکی از مراکزی که واقعاً در فراوری محلول های ضدعفونی کننده، دستگاه مهپاش و ماسک پیشگام بود و محصولات فرآوانی را روانه بازار کل کشور کرد، مراکز رشد مستقر در دانشگاه تبریز بود. فعالیت های زیادی صورت گرفته است و ما قصد داریم که در امتداد همین فعالیت ها با استفاده از اعتبارات معاونت علمی ریاست جمهوری مراکز را توسعه دهیم.

شیری اضافه نمود: هدف اصلی مان ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی مدیریت ها است، عده ای مواضع مشکوکی نسبت به نخبگان دارند؛ چه در دانشگاه ها و چه در دستگاه ها! این مواضع مشکوک باید شفاف سازی گردد و نهاد دومی که میتواند در کنار پژوهشکده ها درآمدزا باشد؛ حل مسأله کند؛ و در میدان عمل کارایی واقعی داشته باشد، نهاد مهمی به نام اندیشکده است. اندیشکده واقعاً مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز ادامه داد: همفزایی دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تصمیم سازان و مسئولان در راستای فراوری علم نافع می تواند زمینه حمایت حداکثری از نخبگان و سرمایه های فکری و جوانان را فراهم سازد و به این طریق، سرمایه های ارزشمند انسانی و نخبه در خدمت مصالحه عالیه کشور قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2211

به "ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی از مدیریت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به وسیله ادغام بعضی از مدیریت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید