اجازه فعالیت هیچ باندی را در شهرداری اراک نمی دهم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/مرکزی نامزد شهرداری اراک گفت: اجازه فعالیت هیچ باندی را در شهرداری اراک نمی دهم.

اجازه فعالیت هیچ باندی را در شهرداری اراک نمی دهم

دکتر علیرضا کریمی 29 شهریورماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار گشت بیان نمود: اعتماد و اطمینان مردم به اعضای شورا رسالت سنگینی ایجاد می کند، ما مامور به خدمت هستیم و روحیه انقلاب و مشی جهادی لازمه خدمت رسانی است.

وی شرح داد: اولویت عدالت و مقابله با زیاده خواهی متنفذان را دنبال می کنیم و با فساد ساختاری مبارزه کرده و پاکدستی را اشاعه می دهیم.

کریمی تاکید کرد: شهرها بستر شکل دهنده زندگی شهری و منبع خلاقیت و پویایی فرهنگی هستند و قطعا آینده روشن شهر و زیست انسانی در سایه تحولات بدیع و تازه و امیدآفرین رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه الگوی پایدار سبک زندگی صادقانه و خردمندانه که به شنیده شدن و دیده شدن مردم و رفع مسائل بینجامد در دستور کار قرار می گیرد تا حال مردم هر روز بهتر شود، گفت: در جلسات گذشته، برنامه های مفصلی به شورا ارائه شده است و قطعا با موافقت شورا این برنامه ها اجرایی می شود.

این نامزد شهرداری اراک اضافه نمود: اجازه فعالیت به هیچ باندی در شهرداری داده نمی شود و با شفافیت کامل امور را به پیش می بریم.

وی در واکنش به رفتارها و نقدهای صورت گرفته از طریق اعضا در صحن علنی شورا گفت: صحبت های مطرح شده باعث تکدر خاطرم شد، امروز جامعه بیش از هر زمانی نیازمند وحدت است، همدلی مردم در گرو همدلی اعضای شورای شهر اراک و نباید این وحدت دچار خلل شود.

کریمی در خصوص اعتقاد خود به شورا که مورد سوال حسن قربانی عضو شورای شهر بود، بیان نمود: قطعا فردی که در پی کار کردن است از عصاره تفکر دیگران استفاده می کند، شورامحوری مسلما یکی از برنامه های شهرداری آینده خواهد بود و در واقع تمامی برنامه ها در راستای بودجه شهرداری پیش خواهد رفت.

وی راه مبارزه با جریان غیررسمی و باندبازی ها را خودآگاهی مردم دانست و گفت: شایسته سالاری را باید بر محفل سالاری و باند سالاری ترجیح دهیم. قطعا مبنای علمی در انتخاب نیروی انسانی مدنظر قرار می گیرد و میثاق اخلاقی منبعث از قانون را دنبال می کنیم.

کریمی با بیان اینکه اگر به جوان تحصیلکرده و پاکدست بها و جایگاه بدهیم قطعا می توان شرایط باندبازی را تغییر داد، اضافه نمود: ارزیابی بهره وری باید به صورت روزانه انجام گیرد و با توجه به تجربه کاری ام، از نیروهای مجموعه شهرداری، کار و خدمت به مردم را طلب می کنم.

وی در خصوص شرایط آرامستان اراک اظهار کرد: قطعا مسئله را به زودی حل خواهیم کرد، اگر مسئله حقوقی است باید رسیدگی شود، اگر معارض دارد می توان از طریق شورای تامین پیش رفت ولی باید این معضل حل شود.

کریمی بر لزوم افزایش سقف اعتبارات شهرداری تاکید کرد و گفت: اگر درآمد و بودجه در اختیار باشد قطعا می توان معضل و مشکل ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس را حل کرد، جذب سرمایه گذار و درآمدزایی حلال تمامی مسائل و راهکار اجرای برنامه ها خواهد بود، در برنامه ارائه شده به شورا مسیرهای جذب سرمایه گذار و درآمدزایی تشریح شده است، البته اگر به درآمدزایی لازم نرسیدیم، توزیع عادلانه اعتبارات کنونی را در اولویت قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1989

به "اجازه فعالیت هیچ باندی را در شهرداری اراک نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه فعالیت هیچ باندی را در شهرداری اراک نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید