تور ارزان چین: اتصال بنادر غرب چین به بنادر شمالی ایران به وسیله قزاقستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از اتصال بنادر غرب چین به وسیله بندر آکتائوی قزاقستان و دریای خزر به بنادر شمالی ایران اطلاع داد.

تور ارزان چین: اتصال بنادر غرب چین به بنادر شمالی ایران به وسیله قزاقستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی اکبر صفایی با اشاره به کوشش سازمان بنادر و دریانوردی برای برقراری تبادلات تجاری ایران با چین به وسیله بندر آکتائو از مصاحبه با قزاقستان برای استفاده از بندر آکتائو در مبادلات تجاری با چین اطلاع داد.

وی گفت: پیگیری و عملیاتی کردن جریان تجاری استان های غرب چین به وسیله بندر آکتائوی قزاقستان به بنادر انزلی و امیرآباد از رویکرد های تجاری سازمان بنادر است.

به گفته صفایی چنانچه بتوانیم جهت مبادلات کالا از چین را به وسیله دریای خزر و بنادر قزاقستان انجام دهیم، به واسطه دو سر بار شدن معاملات تجاری، قیمت ها نیز عادلانه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با دعوت از سرمایه گذاران قزاقستان برای حضور در بنادر جنوب و شمال ایران، اضافه نمود: برگزاری نشست بین مدیران دریایی و بندری ایران و قزاقستان از راه حل های افزایش تجارت و مبادله است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات این سازمان برای دریافت مجوز خرید شناور های رو-رو گفت: سازمان بنادر و دریانوردی از محل وجوه اداره شده، تسهیلات ویژه با بهره کم در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2174

به "تور ارزان چین: اتصال بنادر غرب چین به بنادر شمالی ایران به وسیله قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: اتصال بنادر غرب چین به بنادر شمالی ایران به وسیله قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید