8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو مناسب سازی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- در راستای تامین رفاه وتسهیل در بهره مندی توان یابان از خدمات شهری، و تحقق شعار تهران ،شهری برای همه 8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو پایتخت مناسب سازی شد.

8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو مناسب سازی شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذیری فضاهای شهری شهروندان ، به خصوص افراد کم توان ، طرح های مناسب سازی معابر وفضاهای شهری اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مناسب سازی 8 ساختمان تکمل شده است اضافه کرد: تهیه و نصب هندریل در راه پله ها، رمپ ها، کابین آسانسورها، اجرای نوارهای بساوایی، همسطح سازی نقاط دارای اختلاف سطح، سرویس های بهداشتی، ترمز پله و شبرنگ پله و... از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.

کرمی با اشاره به نصب دستگاه های ویلچر بر در ساختمان های اداری اضافه کرد: به منظور تهسهیل در دسترسی افراد کم توان ،در بعضی از ساختمان ها که آسانسور وجود ندارد دستگاه های ویلچر دو منظوره شامل حمل دستگاه ویلچر و جایگاه مخصوص حمل سالمند و کم توان تهیه و نصب شد.

معاون فنی و عمران منطقه 2 گفت: سرای محلات دریان نو، سپهر، مرزداران، شهرک آزمایش و همچنین ساختمان های اداری شهرداری منطقه 2 ، معاونت فنی و عمرانی ، ساختمان شهرداری ناحیه 3 ، معاونت خدمات شهری، انجام و مناسب سازی ساختمان معاونت اجتماعی نیز در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: در تداوم اقدامات اجرایی در مناسب سازی فضاهای شهری ، بهسازی بوستان های نیما و ستارخان و همچنین 48 محور در برنامه های منطقه پیش بینی شده است که در حال حاضر مناسب سازی 5700 متر طول از معابر تکمیل و به بهره برداری رسیده است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1765

به "8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو مناسب سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو مناسب سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید