5 نقطه خوش منظره در کانادا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، محو زیبایی های کانادا شوید

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا از نظر اندازه است، بنابراین منصفانه است بگوییم که مکان های زیبای بسیاری در این سرزمین وسیع وجود دارد. بعضی از این مکان ها، نام های بزرگی مانند آبشار نیاگارا و کوه های راکی هستند، در حالی که بعضی دیگر کمی رتبه پایین تری دارند. از پارک های ملی گرفته تا شهرها و ساختمان ها، در اینجا 5 مورد از خوش عکس ترین نقاط کانادا ذکر شده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

5 نقطه خوش منظره در کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

لوننبورگ

شهر بندری کوچک نوا اسکوئیتی لوننبورگ و آب نمای اولد تاون (شهر قدیمی) آن منحصر به فرد است، زیرا تنها یکی از دو انجمن شهری آمریکای شمالی است که به عنوان میراث جهانی یونسکو مشخص شده است. هفتاد درصد ساختمان های رنگارنگ استعماری اولد تاون هنوز از قرن 18 و 19 قدمت دارند.

Lunenburg, NS, Canada

دریاچه مورین

اگرچه کل پارک ملی بنف فتوژنیک است، دریاچه مورین یکی از نقاط دیدنی است. دریاچه مورین مانند همسایه بغلی اش، دریاچه لوئیز، دریاچه فیروزه ای یخبندان است که توسط سنگلاخ های کانادا احاطه شده است. این دریاچه در دره ده قله واقع شده است.

Moraine Lake, Improvement District No. 9, AB, Canada

یلونایف

یلونایف نقطه ای خوش عکس است زیرا بهترین مکان جهان برای دیدن نورهای شمالی است که به دلیل دسترسی شهر به آسمان تاریک، منظره تخت و نزدیکی به قطب مغناطیسی شمال است. بهترین زمان برای بازدید به منظور این فرصت عکاسی در اواسط نوامبر تا آوریل است.

Yellowknife, NT, Canada

کوه های تورنگات

کوه های تورنگات در نیوفاندلند و لابرادور، بلندترین کوه های کانادا در شرق کوه های راکی هستند. چشم انداز پارک ملی با قله های ناهموار که به خط ساحلی شیب دارد، منحصر به فرد است و برای عکس های خیره کننده ساخته شده است.

Torngat Mountains, Nain, NL, Canada

آبشار نیاگارا

در مرز بین کانادا و ایالات­متحده، آبشار نیاگارا یکی از جاذبه­ های مهم کشور است. از طرف کانادا، بازدیدکنندگان به سه مجموعه آبشار دسترسی دارند، از جمله مهمترین و گسترده ترین آنها آبشار هورس شو (نعل اسب) است. آبشارها معمولا فتوژنیک هستند، اما عکاسی از آبشار نیاگارا چیز دیگری است.

Niagara Falls, ON, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 383

به "5 نقطه خوش منظره در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نقطه خوش منظره در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید