گروه آموزشی مشاوره ای تیامین به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد شروع به کار کرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: گروه آموزشی مشاوره ای تیامین با هدف ارائه آموزش و مشاوره به دانش آموزان مناطق محروم فعالیت خود را به صورت مجازی شروع کرد.

گروه آموزشی مشاوره ای تیامین به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد شروع به کار کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

جواد صداقت، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از تشکیل گروه آموزشی مشاوره ای تیامین اطلاع داد و گفت: این گروه در راستای برقراری عدالت آموزشی کار خود را آغاز نموده است و به دنبال آن است که هیچ دانش آموزی از رشد و پیشرفت علمی باز نماند.

صداقت با بیان اینکه گروه آموزشی تیامین متشکل از استعداد های برتر دانشگاه فرهنگیان است، اضافه کرد: این گروه در دو شاخه علوم انسانی و علوم تجربی و زیر شاخه های این گرو ها فعالیت می نماید و با کارگروه های تخصصی ایجاد شده مدتی است که آغاز به کار نموده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد شرح داد: هدف اصلی شکل گیری این گروه برطرف حداقل محرومیت ها بود که چالش اصلی و تضاد حال حاضر بیشتر جوامع محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه این گروه آماده یاری به دانش آموزان با آموزش مجازی است، اضافه کرد: در شرایط بیماری کرونا، مدارس با همان امکانات حداقلی بسته هستند و هدف ما این است که دانش آموزان از امر مهم آموزش بازنمانند که این امر موجب ترک تحصیلی برخی از آنان گردد.

صداقت گفت: در اینستاگرام و برخی پیغام رسان های دیگر با هدف گفتگو بین دانش آموزان و تیم های تدریس و مشاوره، فعالیت گروه تیام را شورع کردیم.

وی ادامه داد: چشم انداز گروه انیا تسکه بتوانیم بعد از ریشه کن شدن این ویروس منحوس، به صورت حضوری در مناطق محروم به آموزش دانش آموزان بپردازیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد بیان نمود: هدف دیگر این تیم یاری به کنکوری های عزیزی هست که بعد از کنکور با بحث مهم انتخاب رشته روبه رو هستند و می خواهیم حداقل یاری را به این عزیزان در تمام این مرحله صورت دهیم.

وی بیان نمود: در این حوزه قرار است از معایب برخی رشته ها تا مزایا و حتی معرفی دانشگاه ها و آینده شغلی رشته های دانشگاهی را به دانش آموزان ارائه دهیم و شرایط راستا تکمیل تحصیلات را به آنان نشان دهیم.

صداقت گفت: همچنین برای ارائه مشاوره رایگان به کنکوری ها آمادگی داریم؛ از کاهش اضطراب آزمون تا روش های تست زنی و آزمون های استاندارد. این موارد عموما باعث ایجاد هزینه های گزاف برای خانواده ها می گردد.

وی گفت: گروه آموزشی تیام در اینستاگرام با آی دی @tyamin.ir و در تلگرام در آدرس https://t.me/joinchat/Jz-ysBVKAuQQvUBasRod-A به دانش آموزان خدمات خود را ارائه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1331

به "گروه آموزشی مشاوره ای تیامین به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه آموزشی مشاوره ای تیامین به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید