کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی تعیین می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فکر می کنم ظرف یک هفته تا 10 روز آینده تکلیف تیم ما تعیین گردد.

کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی تعیین می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فراز کمالوند در تبادل نظر با بخش خبری شبکه سه در خصوص مسائل پارس جنوبی جم گفت: همانطور که مستحضرید مسائل فراوانی از ابتدای فصل داشتیم مثل دو تیم نفتی دیگر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، اما مسائل ما حادتر است دلیلش هم این است که بعضی از مراجع نظارتی به بحث تیم پارس جنوبی ورود نموده اند و از مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی خواسته اند که حتی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل هم با تیم پارس جنوبی همکاری ننمایند.

وی اضافه کرد: بسیاری از تیم ها مسائلی مثل پرداخت دستمزد و قرارداد بازیکنان را دارند، اما مسائل پارس جنوبی فراتر از این ها شده و ما حتی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل هم با مشکل روبرو شده ایم و در بدترین شرایط ممکن هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با درخواست از مسئولان استانی گفت: من از مسئولان استان می خواهم به تیم پارس جنوبی یاری نمایند. مردم شهر جم فوق العاده این تیم را دوست دارند در این منطقه آلاینده ها و گاز های سمی وجود دارد، اما پول و درآمد این منطقه به سایر جا ها منتقل می گردد در حالیکه مردم شهر جم به جز این تیم فوتبال چیز دیگری ندارند. اکنون هم کاملاً مستأصل شده ایم و حتی در امور روزمره خود هم مشکل داریم.

وی در خصوص اینکه بحث مسائل باشگاه پارس جنوبی چطور شد، گفت: جناب موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی کار های تیم پارس جنوبی جم را پیگیری می کردند، اما 2-3 روز است که او نیز تحت فشار قرار گرفته و از یاری به تیم منع شده است و به او گفته اند چرا به تیم پارس جنوبی یاری می گردد با این شرایط حیات پارس جنوبی به خطر می افتد و از بین می رود.

کمالوند اضافه کرد: ما تا آخرین لحظه و با چنگ و دندان تیم را حفظ می کنیم تمرینات را هم تعطیل ننموده ایم و فکر می کنم ظرف یک هفته تا 10 روز آینده تکلیف باشگاه پارس جنوبی جم تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 625

به "کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید