کتاب کلید بهشت منتشر شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران (پانا) - کتاب کلید بهشت با هدف آشنایی بیشتر با فریضه الهی نماز برای بچه ها دوره دوم ابتدایی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب کلید بهشت منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نماز یکی از پایه های اساسی دین مبین اسلام است که به وسیله آن می توان موجبات آرامش قلب و روح و روان را با آن مهیا کرد. کلید بهشت از مجموعه سه جلدی گل های آسمانی است که توسط حمید گروگان و شیوا ضیائی به ترتیب نوشته و تصویرگری شده است. در متن کتاب آمده است: نماز، مانند یک چشمه است که هم تشنگی مان را فرو می نشاند و هم آلودگی هایمان را می شوید این چشمه را خدای مهربان برای ما قرار داده است.

حمید گروگان در این اثر علاوه بر این که بچه ها را ترغیب به نماز خوانی می نماید به موضوعات زیر اشاره نموده است: آموزش نماز، آداب نماز، مقدمات نماز، رکعت های نماز، واجبات نماز، مستحبات نماز و چیزهایی که نماز را باطل می نماید. همچنین کوشش نموده تا برای جذاب سازی کتاب کلید بهشت از تصاویر بهره ببرد.

کتاب کلید بهشت در قطع خشتی و جلد شمیز با 36 صفحه رنگی در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه و همچنین در فروشگاه های سراسر کشور در دسترس علاقمندان واقع شده است.

انتشارات مدرسه از زیر مجموعه های دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1825

به "کتاب کلید بهشت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب کلید بهشت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید