کاهش سفرهای گردشگری بین المللی در سال 2020 پیش بینی می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، کاهش سفرهای گردشگری بین المللی در سال 2020 براساس پیش بینی سازمان جهانی گردشگری مشاهده می گردد.

کاهش سفرهای گردشگری بین المللی در سال 2020 پیش بینی می گردد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

قضیه چیست؟

این آمار پیش بینی شده در حالی از سوی سازمان دنیای گردشگری اعلام شد که پیشتر در ششم مارس کاهش 1.0 الی 3.0 درصدی به دلیل محدودیت های مسافرتی تخمین زده شده بود. این سازمان همچنین در ابتدای سال 2020 حدود 3.0 الی 4.0 درصد رشد گردشگری بین المللی را برای سال 2020 پیش بینی نموده بود. دبیرکل سازمان دنیای گردشگری در بیانیه ای اعلام نمود:گردشگری حوزه ای است که (در این مدت) دچار بیشترین خسارت مالی شد. واضح است که میلیون ها شغل مرتبط با این حوزه در خطر نابودی قرار دارند. سازمان دنیای گردشگری همچنین به این نکته اشاره نمود که کسب و کارهای کوچک و متوسط حدود 80 درصد از کسب و کارهای حوزه گردشگری را تشکیل می دهند که منبع درآمد زنان، جوانان و جوامع محلی محسوب می شوند. در سال 2009 در جریان بحران دنیای مالی آمار گردشگری بین المللی با 4.0 درصد کاهش و در سال 2003 و در جریان شیوع ویروس بیماری سارس نیز آمار گردشگری بین المللی با 4.0 کاهش روبرو شد. پس از شیوع ویروس کرونا کشورهای بسیاری برای کنترل گسترش این ویروس قوانین و محدودیت های مسافرتی مختلفی معین کردند. در حال حاضر بیش از سه میلیارد نفر در سراسر دنیا در شرایط قرنطینه زندگی می نمایند. بسیاری از رویدادهای عظیم فرهنگی و کنفرانس های تجاری به منظور کاهش تماس بین مردم لغو شده یا به تعویق افتاده اند. بسیاری از خطوط هواپیمایی نیز تعداد پروازهای خود را به حداقل رسانده اند. در سال 2019 آمار سفرهای بین المللی با 4.0 افزایش روبرو شد. فرانسه، اسپانیا و ایالات متحده در رتبه پربازدیدترین کشورهای سال 2019 قرار گرفتند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1109

به "کاهش سفرهای گردشگری بین المللی در سال 2020 پیش بینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سفرهای گردشگری بین المللی در سال 2020 پیش بینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید