کارآگاه محله چینی ها 3 رکورد افتتاحیه انتقام جویان: انتها بازی را شکست

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فیلم کارآگاه محله چینی ها 3 با وجود دنیاگیری کروناویروس و کاهش چشمگیر میزان فروش فیلم ها در اغلب کشورهای دنیا توانست در آخر هفته گذشته با کنار زدن انتفام جویان: خاتمه بازی پیروز ترین افتتاحیه فیلم های سینمایی را به نام خود ثبت کند.

کارآگاه محله چینی ها 3 رکورد افتتاحیه انتقام جویان: انتها بازی را شکست

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

انتقام جویان: سرانجام بازی در تمام زمینه ها یک موفقیت قابل توجه برای مارول استودیوز بود. بیست و دومین فیلمِ دنیای سینمایی مارول توانست با جلب نظر مثبت اغلب دوست داران آثار ابرقهرمانی به پرفروش ترین فیلم تمام دوران ها تبدیل گردد. سرانجام بازی در سراسر دنیا بیش از 2.790 میلیارد دلار فروخت تا پس از حدود 10 سال به حکومت آواتار ساخته تحسین شده جیمز کامرون بر فهرست پرفروش ترین فیلم های تاریخ انتها دهد. این فیلم همچنین سریع تر از هر فیلم دیگری به 500 میلیون دلار فروش رسید و بهترین رکورد افتتاحیه فیلم های سینمایی را هم شکست. کسی تصور نمی کرد در زمان شیوع کروناویروس و تعطیلی سینماها فیلمی بتواند رکوردهای فروش را جابه جا کند، اما کارآگاه محله چینی ها 3 برخلاف انتظارات با 389 میلیون دلار فروش در نخستین آخر هفته اکرانش در چین همه را غافلگیر کرد.

  • در فیلم انتقام جویان 5 شاهد درگیری تیم مدافعان با انتقام جویان خواهیم بود

پیش از این رکورد بهترین افتتاحیه با 357 میلیون دلار مربوط به انتقام جویان: سرانجام بازی در آمریکا بود، اما چینی ها از هالیوودی ها سبقت گرفتند. سری فیلم های کمدی کارآگاه محله چینی ها در چین بسیار محبوب هستند و نسخه دوم این مجموعه هم در سراسر دنیا به فروشی بالغ بر 540 میلیون دلار دست پیدا کرد، ولی هم زمانی شروع اکران کارآگاه محله چینی ها 3 با کاهش بعضی محدودیت ها در چین باعث شده بسیاری از فیلم بین ها برای فرار از قرنطینه خانگی به سینما بفرایند. فیلم کارآگاه محله چینی ها هم در سال 2015 با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته و اکران شد و در چین به فروشی 125 میلیون دلاری دست یافت و تعداد بینندگان آن بیشتر از انتظارات بود. وظیفه کارگردانی و نویسندگی هر سه فیلم کارآگاه محله چینی ها را چن سیچنگ برعهده داشته است.

هالیوود ریپورتر در گزارشی پیرامون شرایط باکس آفیس 2020 گفت فروش فیلم ها در سینماهای آمریکا به کمترین میزان خود طی 40 سال اخیر رسیده است. برآوردهای اولیه نشان می دهد طی سال گذشته مبلغ حاصل از فروش بلیت در آمریکای شمالی 2.3 میلیارد دلار بوده است. در حالیکه فیلم ها طی سال 2019 در گیشه سینماهای آمریکا نزدیک به 11.4 میلیارد دلار فروختند. در بازارهای بین المللی هم شاهد افت شدید فروش فیلم ها نسبت به سال های گذشته بودیم، اما به لطف کنترل کرونا در کره جنوبی، ژاپن و چین و بازگشایی نسبتا گسترده سینماهای این کشورها در ماه های سرانجامی سال 2020 فروش فیلم ها در شرق آسیا بهبود پیدا کرد و این فرایند روبه رشد همچنان ادامه دارد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1756

به "کارآگاه محله چینی ها 3 رکورد افتتاحیه انتقام جویان: انتها بازی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآگاه محله چینی ها 3 رکورد افتتاحیه انتقام جویان: انتها بازی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید