چین در دریای چین جنوبی رزمایش برگزار می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، چین امروز سه شنبه از تصمیم خود برای برگزاری رزمایش نظامی در دریای چین جنوبی طی هفته جاری اطلاع داد.

چین در دریای چین جنوبی رزمایش برگزار می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

همزمانی این اقدام با ورود ناوگروه تهاجمی تئودور روزولت آمریکا به دریای چین جنوبی حائز اهمیت است.

این در حالی است که احتمال اعزام یک ناوچه آلمانی به دریای چین جنوبی نیز وجود دارد.

نقطه شروع تحولات فعلی دریای چین جنوبی به روز یکشنبه و پرواز همزمان 12 جنگنده و بمب افکن چینی در بخشی از حریم هوایی تایوان، باز می گردد- اقدامی که واکنش شدید دولت تازه کار واشنگتن به ریاست جو بایدن دموکرات را در پی داشت.

در واقع، چین در کوشش برای دفاع از حق حاکمیت خود، این اخطار را برای دولت بایدن فرستاد که مبادا بخواهد در رویکرد چرخش به ایندوپاسیفیک به دنبال پیروی از سیاست های خصمانه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا باشد که بر مبنای دوری گزیدن از اصل چین واحد راسخ بود.

طبق اصل چین واحد که خط قرمز پکن محسوب می گردد؛ آمریکا و متحدانش نباید با تایوان ارتباط سیاسی مستقل برقرار نمایند و تحریک جریان های جدایی طلب مناطق تابع چین نظیر هنگ کنگ، تایوان و تبت بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1644

به "چین در دریای چین جنوبی رزمایش برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین در دریای چین جنوبی رزمایش برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید