چند خبر از اکران های تازه سینما ، تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد اکران می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش مطرح کرد که در جلسه امروز مقرر شد سه فیلم جدید روی پرده بروند.

چند خبر از اکران های تازه سینما ، تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد اکران می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز 17 آذرماه شورا گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه آستارا ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه بیستم آذرماه اکران می گردد. اکران فیلم سینمایی معکوس ساخته پولاد کیمیایی هم در یک سالن دیگر سینما آستارا ادامه پیدا می نماید. همچنین قرارداد فیلم زیر نظر ساخته مجید صالحی در گروه آستارا بعد از تیغ و ترمه ثبت شد.

  • اکران دو فیلم تازه در دومین هفته پاییز

وی اضافه نمود: با توجه به کف فروش فیلم سینمایی رد خون ساخته محمدحسین مهدویان، طبق آیین نامه، سینما آزادی می تواند تا سه هفته دیگر اکران فیلم را ادامه بدهد، اما براساس درخواست توزیع کننده فیلم جاندار ساخته امیرحسین امیری دوماری و پدارم امیری، تهیه کننده ردخون موافقت کرد تا فیلم جاندار همزمان با رد خون از چهارشنبه بیستم آذرماه در گروه آزادی اکران گردد.

فرجی شرح داد: سینماهایی که آثار کودک دارند، موظف به نمایش یک سانس از ساعت 15 تا 19 هستند. امروز همچنین مقرر شد فیلم 23 نفر از بیستم آذرماه اکران و بعد از تعویض چشم و گوش بسته در گروه باغ کتاب جایگزین گردد اما اکران فیلم چشم و گوش بسته همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 722

به "چند خبر از اکران های تازه سینما ، تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند خبر از اکران های تازه سینما ، تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید