چرا و چطور بلیط چارتر استانبول بخریم؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بلیط چارتر استانبول

استانبول یکی از محبو ترین مقاصد گردشگری، به خصوص در میان ایرانیان است. این شهر هر ساله به دلایل مختلفی پذیرای سیل عظیمی از گردشگران است. به همین دلیل در فصول مختلف سال گردشگران با توجه با اهداف مختلفی به استانبول سفر می کنند و برای خرید بلیط هواپیمای استانبول اقدام می کنند. اما هزینه های پرواز با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است. در این میان بسیاری از مسافران به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول و یا بلیط چارتر استانبول هستند تا از این طریق هزینه های سفر خود را پایین تر بیاورند.

چرا و چطور بلیط چارتر استانبول بخریم؟

اما خوب است این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه ارزان بودن به معنای خوب وبهتر بودن نیست. بلکه برای خرید بلیط هواپیما استانبول باید تمامی نکات را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و انتظارات خود از پرواز ، اقدام به خرید بلیط چارتر استانبول کنید.

خرید اینترنتی بلیط چارتر استانبول

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ارائه سامانه های اینترنتی ارائه دهنده بلیط هواپیما دیگر کمتر کسی وقت خود را صرف خرید حضوری می کند. سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما این امکان را برای تمامی مسافران به وجود آورده اند تا بدون توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود در هر جایی از این کره خاکی که هستند به راحتی و تنها با چند کلیلک ساده خرید خود را انجام دهند. با سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما در خبرنگاران با داشتن رابط کاربری بسیار ساده و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما و با توجه به فیلترهای موجود برای انتخاب بهترین پرواز، می توانید به راحتی برای خرید بلیط چارتر استانبول اقدام کنید.

چرا خبرنگاران؟

همیشه قیمت هایی که در بازار کار به مشتریان ارائه می شود متفاوت است و یکی از دلایل آن وجود واسطه ها است. خبرنگاران با حذف واسطه های موجود و ارتباط مستقیم با ایرلاین ها، این مانع را از سر راه برداشته و توانسته است به ارزانترین سامانه خرید بلیط اینترنتی هواپیما تبدیل شود. خبرنگاران با تضمین ارزان ترین قیمت پرواز استانبول و سرعت در خدمات و پشتیبانی 24 ساعته خود این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که در عین ارزان بودن از کیفیت خدمات ارائه شده نیز نهایت رضایت را داشته باشند.

چرا به استانبول سفر کنیم?

استانبول با تاریخی 2500 ساله، فرهنگ، سنت، جاذبه های گردشگری حیرت انگیز، زندگی شبانه، و مناظر نفس گیر، همه دلایل برای سفری به یادماندنی را در کنار هم جمع کرده است. این کلان شهر به سرعت از لحاظ فرهنگی در حال رشد و توسعه است، به طوریکه نمی توانید سفر و بازدید از آن را نادیده بگیرید. بسفر زیبا، بقایای امپراطوری های پیشین و فرهنگ های متفاوت در هر گوشه ای از آن، غذاهای فوق العاده و شور و شوق جوانی در جمعیت جوان آن، استانبول را به شهری پویا تبدیل کرده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا تعدادی از دلایل سفر به استانبول را برای شما عزیزان شرح دهیم.

جاذبه های دوره عثمانی

شما نمی توانید بدون سفر به گذشته و تاریخ غنی استانبول به این شهر سفر کنید. خصوصا با بقایای قابل توجهی که از عصر عثمانی بر جای مانده است. همانطور که استانبول محل فرمانروایی و زندگی فرمانروایان و حرمسراهایشان بوده است، پیاده روی در اطراف کاخ های دلما باغچه یا توپکاپی، مانند سفری در طول زمان و به دوره ای خاص است.

غذاهای فوق العاده استانبول

هر شهری در ترکیه فرهنگ غذایی متفاوت و خاص خود را دارد و استانبول جایی است که تمامی سنت های غذایی ترکیه را می توانید در آن پیدا کنید. از غذاهای خیابانی استانبول گرفته تا غذاهای گران قیمت آن به معنای واقعی کلمه می توانید لذت خوردن غذا در این شهر را در همه جای آن حس کنید.

غذاهای رنگارنگ بازار

بدون در نظر دریافت بازار ادویه استانبول که در آن می توانید هر چیزی را به طرزی باورنکردنی پیدا کنید، تقریبا هر منطقه از استانبول بازارهای هفتگی خود را دارد. در بازار ادویه استانبول انواع محصولات تازه روستایی، شیرینی های ترکی، تنوع پایان ناپذیر پنیرها و زیتون ها و انواع خردنی های خوشمزه را می توانید پیدا کنید.

موزه ها و گالری های هنر استانبول

استانبول برخی از مهم ترین موزه ها و گالری های هنری را در خود جای داده است، که نه تنها نشان دهنده مصنوعات مربوط به تاریخ حیرت انگیز استانبول است، بلکه توسط هنرمندان داخلی و خارجی مشهور به معرض نمایش درآمده است. در سفر به استانبول بازدید از دو موزه ساکیپ سابانجی(Sakıp Sabancı Museum) و موزه پرا(Pera Museum) را که کمتر شناخته شده هستند و آثار هنری مهم ترین هنرمندان جهان را به معرض نمایش گذاشته اند را نیز نباید فراموش کرد.

عتیقه جات زیبا

با وجود تاریخ غنی استانبول، می توانید بسیاری از عتیقه جاتی که پیش از این آرزوی داشتن آن ها را داشتید، در این شهر بیابید. در منطقه چوکورجوما(Çukurcuma)مغازه های عتیقه فروشی بسیاری وجود دارد در حالیکه بسیاری از آثار دهه 1970 میلادی ، در موزه اینوسنس(Museum of Innocence) به معرض نمایش گذاشته شده اند.

بقایای امپراطوری بیزانس

جدا از معماری امپراطوری عثمانی که آثار برجای مانده از آن در هر نقطه از استانبول مشهود است، می توانید بناهای باقیمانده از امپراطوری بیزانس(روم شرقی) را هم در این شهر بیابید. معماری بیزانس در بناهایی مانند کلیسای چورا و مسجد ایاصوفیه مشهود است.

چشم اندازهای بسفر

نمی توانید در مورد سفر به استانبول صحبت کنید، اما تنگه بسفر را از قلم بیندازید. تنگه بسفر بخش آسیایی ترکیه را از بخش اروپایی آن جدا می کند. می توانید برای گذر از این تنگه سوار کشتی کروز شوید تا تماشای چشم اندازهای زیبای استانبول را از داخل آب به بهترین نحو تجربه کنید. یا میزی در یکی از رستوران های غذاهای دریایی در مجاورات دریا رزرو کنید و به تماشای مناظر زیبای آب بپردازید.

بهترین حمام های ترکی

تجربه حمام ترکی در استانبول یکی از بهترین تجربیات در این شهر است و حمام هایی مانند حمام خرم سلطان و حمام کیلیچ علی پاشا، در عین لوکس بودن، حس حمامی ترکی را به شما می دهند. برای رفتن به این حمام ها حتما از قبل جا رزرو کنید و سپس از پاکسازی بدن خود در صابون های معطر این حمام ها نهایت لذت را ببرید.

خرید در استانبول

از مغازه هایی با طراحی های بین المللی منطقه نیشانتاشی گرفته تا بازار بزرگ استانبول، که یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است، در هر منطقه از استانبول و با هر بودجه ای می توانید به خرید بپردازید. البته خرید غذا در این شهر را نیز هنگامی که در محله های رنگارنگ این شهر در حال گشت و گذار هستید و با انواع بازارهای محلی روبه رو می شوید که در آن ها از ماهی تازه گرفته تا ترشی سبزیجات به فروش می رسد را نیز از دست ندهید.

مکان های تاریخی کمتر شناخته شده استانبول

این حقیقت که همیشه در استانبول چیز جدیدی برای کشف کردن وجود دارد، این شهر را به طور انکارناپذیری به شهری مهیج برای سفر تبدیل می کند. برای مثال شما در سفر به استانبول حتما از کاخ توپکاپی دیدن کرده اید، اما در مورد بازدید از کاخ کوچوکسو(Küçüksu Kasrı) در منطقه آسیایی استانبول چه فکری می کنید؟ یا در مورد بازدید از دیوارهای سرزمین سابق شهر که مربوط به امپراطوری بیزانس است؟ در استانبول بسیاری جاهای کمتر شناخته شده ای وجود دارند که در سفر به این شهر باید کشف کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 216

به "چرا و چطور بلیط چارتر استانبول بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا و چطور بلیط چارتر استانبول بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید