پیش بینی اسکان اضطراری 52 هزار نفر در چهار مرز خروجی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری 52هزار نفر در مرز های خسروی، مهران، شلمچه و چذابه انجام شده است.

پیش بینی اسکان اضطراری 52 هزار نفر در چهار مرز خروجی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به افزایش تراکم جمعیت در چهارمرز خسروی، شلمچه،چذابه و مهران برای ورود به کشور عراق برای مراسم اربعین حسینی،گفت: برای اسکان اضطراری 52هزار نفر در این چهار مرز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی اسکان 17هزار نفر در شهرهای قصرشیرین، دالاهو، سرپل ذهاب، گیلان غرب،کنگاور و صحنه که مرز خروجی هموطنان خسروی است، اجرا شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استان خوزستان تدابیر لازم برای اسکان اضطراری 26هزار نفر از هموطنان در مرزهای شلمچه و چزابه اندیشیده شده است،تاکید نمود:امکان اسکان اضطراری 16هزار نفر در خرمشهر و اردوگاه شهید باکری و 10هزار نفر در دشت آزادگان،سوسنگرد و حمیدیه فراهم شده است.

سلیمی خاطر نشان کرد: برای هموطنانی که مرز مهران را برای مراسم پیاده روی اربعین انتخاب نموده اند نیز اسکان اضطراری برای 10هزار نفر در مدارس، سالن های ورزشی،مساجد و حسینیه ها فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 570

به "پیش بینی اسکان اضطراری 52 هزار نفر در چهار مرز خروجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اسکان اضطراری 52 هزار نفر در چهار مرز خروجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید