پرچم نساجی و ایران را در آسیا بالا بردیم ، نمایش واقعی پرسپولیس را در عربستان خواهید دید ، از رونالدو الگوبرداری می کنم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، محمدرضا آزادی برترین بازیکن زمین در ملاقات تیم های نساجی مازندران و مومبای سیتی هند مدعی است که تیمشان در بازی با الهلال هم می تواند امتیاز بگیرد و حتی به پیروزی برسد.

پرچم نساجی و ایران را در آسیا بالا بردیم ، نمایش واقعی پرسپولیس را در عربستان خواهید دید ، از رونالدو الگوبرداری می کنم

خبرنگاران آنلاین - علی اصغر درویش

تیم نساجی مازندران در این فصل از رقابت های لیگ برتر با راهنمایی مهدی رحمتی از 4 بازی 5 امتیاز کسب نموده و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است. تیم رحمتی سال جاری در لیگ قهرمانان آسیا حضور و در گروه D این رقابت ها با تیم های الهلال عربستان، نوبهار نامانگان ازبکستان و مومبای سیتی هند در یک گروه قرار گرفته اند و برخلاف لیگ برتر آغاز درخشانی در این مسابقات داشته اند. نساجی در اولین بازی و در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مومبای سیتی هند با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد تا نماینده ایران از همین ابتدا یکی از شانس های صعود از گروهش باشد. با این پیروزی بازیکنان نساجی انگیزه بالایی برای گرفتن نتایج بهتر در آسیا پیدا نموده اند. محمدرضا آزادی مهاجم نساجی که برترین بازیکن بازی با نماینده هند بود، درباره شرایط نساجی بعد از پیروزی آسیایی و بعلاوه عملکرد تیمشان در لیگ برتر با خبرنگاران صحبت نموده است.

*یک پیروزی درخشان برای نساجی آن هم در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا. چه صحبتی درخصوص بازی با مومبای سیتی و کسب 3امتیاز در خانه حریف دارید؟

خوشبختانه با یک بازی خوب به 3امتیاز رسیدیم و توانستیم یک پیروزی در آسیا به دست بیاوریم. تیم مومبای سیتی بسیار تیم باکفیتی بود و فکر کنم 5 یا 6 بازیکن خارجی داشت و اصلا اینطور نبود که تیم دست و پا بسته ای باشد.امیدوارم در بازی بعد هم 3امتیاز را بگیریم.

*بازی بعد با الهلال پرستاره است. هرچند الهلال مقابل دیگر تیم نه چندان مطرح گروهتان از ازبکستان در لحظات پایانی از شکست فرار کرد. به نظر می رسد این بازی الهلال تیم نساجی را به گرفتن امتیاز از بازی دوم نیز بسیار امیدوار نموده است. اینطور نیست؟

در فوتبال روز جهان هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. الهلال تیم قدرتمندی است اما ما هم تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و کوشش می کنیم که از الهلال امتیاز بگیریم. درست است بعد از بازی نماینده عربستان مقابل نوبهار نامانگان ازبسکتان امیدوارتر شدیم و حتی به پیروزی در این بازی فکر می کنیم. هدف ما در بازی با الهلال اول گل نخوردن است و بعد می رویم که از موقعیت ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

*غیر از لیگ برتر در لیگ قهرمانان هم پیروز به گلزنی شدی. گل های بیشتری در راه است؟

قطعا کار مهاجم گل زدن است و هدف من هم زدن گل های بیشتر در ادامه این رقابت هاست تا خیال تیم و طرفداران نساجی را راحت کنم. با تمام توان کوشش می کنم تا بیشتر گل بزنم و هم به تیم یاری کنم و هم آقای گل شوم.

*با خوشحالی که بعد از گلی داشتی تعیین شد چه بازیکنی را در فوتبال دوست داری؟

کریستیانو رونالدو بازیکن مورد علاقه ام و الگوی من است و از خیلی وقت قبل سبک زندگی و فوتبال حرفه ای او را دنبال می کنم.

*کیفیت آب و هوای هند چطور بود و آیا تاثیری روی بازی تیم نساجی گذاشته بود؟

آب و هوای آنجا به شدت شرجی بود به طوری که قبل از آغاز بازی بعد از گرم کردن انگار بریده بودیم. از لحاظ کفیت چمن نیز زمین صاف بود ولی کمی نرم بود مثل ساحل، با چند رفت و برگشت نفس بازیکن گرفته می شد. باور کنید در شرایط بسیار سختی به این پیروزی رسیدیم.

*باتوجه به این پیروزی امیدوار به صعود از گروه هستید؟

قبل از آغاز مسابقات آسیایی هدفگذاری نموده ایم و خواست ما این است که از گروهمان صعود کنیم. می دانیم که برای چه نتیجه ای به این مسابقات آمده ایم.

*به عنوان اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت این مسابقات را نسبت به لیگ برتر چطور دیدی؟

بازی در لیگ قهرمانان کیفیت بسیار بالایی دارد. حتی کیفیت توپ های این رقابت ها در مقایسه با توپ های لیگ برتر بسیار بهتر است.

*پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان النصر بود و کیفیت چمن استادیوم آزادی حاشیه های بسیاری در این بازی به وجود آورد. نظرت در این باره چیست؟

من این بازی را دیدن کردم و باید بگویم مصدومیت مهدی ترابی روند بازی را برای پرسپولیس تغییر داد من به شما قول می دهم تیم پرسپولیس در خانه رقبایش به خاطر کیفیت خوب زمین نمایش متفاوتی خواهد داشت و این تیم در عربستان بهتر بازی خواهد نمود. کیفیت فوتبال در همه جای جهان با زمین خوب بالا می رود و متاسفانه به زمین چمن ها در ایران رسیدگی نمی گردد. وقتی زمین چمن ها بی کیفیت باشند به جای فوتبال زیبا باید به زیر توپ بزنی. البته کیفیت زمین استادیوم آزادی قبلا خوب بود اما نمی دانم چه بلایی سر این زمین و استادیوم آمده است. من در یونان بازی کردم بدترین زمین ها هم آنجا مثل فرش صاف بود.

*علاء عباس را در بازی اول آسیایی در اختیار نداشتید. آیا تیم نساجی می تواند از این بازیکن در بازی های بعدی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند؟

متاسفانه ویزای این بازیکن را صادر نشد اما گفته اند در بازی های بعدی همراه ما خواهد بود.

*اگر موافقی کمی از شرایط نساجی در لیگ برتر صحبت کنیم. باتوجه به نتیجه 4بازی ابتدایی تیم نساجی چه جایگاهی را برای تیمتان پیش بینی می کنی؟

در 4بازی اول فصل معمولا تیم ها هماهنگ نیستند و بدنسازی اول فصل در کیفیت تیم ها تاثیرگذار است. البته با همه این اوصاف ما در این 4بازی خیلی موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و با بدشانسی توپ های ما توی گل نرفت. مهم این است که تیم ما یکدست شده و همه یک هدف داریم. اصلا مهم نیست من بازی کنم یا نه، من گل بزنم یا یک بازیکن دیگر، همه کوشش می کنیم جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و سهمیه بگیریم.

*در پنجره جابجایی پیشنهادهای دیگری هم داشتید؟

بله از اروپا و چند تیم قطری پیشنهاد داشتم اما اولویتم بازی برای آقای رحمتی و تیم نساجی بود.

* چه تیمی را مدعی قهرمانی لیگ برتر می دانید؟

همه تیم ها قابل احترام هستند و قاطعانه می گویم که قهرمان این فصل اصلا تعیین نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2483

به "پرچم نساجی و ایران را در آسیا بالا بردیم ، نمایش واقعی پرسپولیس را در عربستان خواهید دید ، از رونالدو الگوبرداری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم نساجی و ایران را در آسیا بالا بردیم ، نمایش واقعی پرسپولیس را در عربستان خواهید دید ، از رونالدو الگوبرداری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید