پراندلی: خوش شانس بودیم که ژاپن را شکست دادیم، پیروزی حق ایتالیا نبود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: سرمربی آتزوری با اشاره به نکات منفی بازی شاگردانش برابر قهرمان آسیا اعتراف کرد تیمش خوش شانس بوده که توانسته سامورایی های آبی را شکست دهد.

پراندلی: خوش شانس بودیم که ژاپن را شکست دادیم، پیروزی حق ایتالیا نبود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی 4 بر 3 برابر تیم ملی ژاپن، در دومین دور از مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را کسب کرد اما در این بازی متحمل فشار زیادی از سوی ژاپنی ها شد.

در واقع ایتالیا در شرایطی پیروز به شکست نماینده قاره کهن شد که تا دقیقه 33 با 2 گل از این تیم عقب و تا 4 دقیقه به سرانجام بازی با سامورایی آبی 3 - 3 مساوی بود. به همین خاطر چزاره پراندلی در انتهای بازی اعتراف کرد شاگردانش خوش شانس بوده اند که از جدال نفسگیر با تیم خاور دور، پیروز از میدان خارج شده اند.

او گفت: برابر مکزیک در بازی اول حق مان بود که بازی را ببریم اما امروز نه. در 25 دقیقه ابتدای بازی اصلا نمی فهمیدیم که چه کاری باید انجام دهیم. در بعضی دقایق که اصلا بازی نمی کردیم و به دردسر افتادیم.

پراندلی 55 ساله در بازی ضعیف تیمش برابر ژاپن گرمای هوای در رسیفه برزیل را تاثیرگذار و آن را مسبب خستگی زودهنگام مردانش دانست. او اضافه کرد: بازی در این آب و هوا واقعا سخت است. اینجا رطوبت هوا 80 درصد و گرما دیوانه وار زیاد است. ما عملکرد بد 25 دقیقه ابتدایی را جبران کردیم اما دیگر رمقی برای مان باقی نماند.

پیروزی ایتالیا صعود این تیم به نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها را قطعی نموده اما پراندلی گفت ترجیح می دهد تمام تمرکزش را روی آخرین بازی مرحله گروهی برابر برزیل میزبان قرار دهد. او توضیح داد: حالا وقت آن است که تجدید قوا کنیم تا برای بازی مقابل برزیل آماده باشیم.

برنده جدال برزیل و ایتالیا که پس فردا در شهر سالوادور برگزار خواهد شد به عنوان صدرنشین گروه A به نیمه نهایی راهی پیدا خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 367

به "پراندلی: خوش شانس بودیم که ژاپن را شکست دادیم، پیروزی حق ایتالیا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: خوش شانس بودیم که ژاپن را شکست دادیم، پیروزی حق ایتالیا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید