هزینه ساخت ویلا دوبلکس: ویلا در استان گیلان چقدر گران شد؟ ، افزایش 50 درصدی ویلا در رودسر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، بر اساس قیمت ویلا در گیلان و آگهی های فروش ویلا در نیازمندی های دیوار، فهرستی از میانه قیمت خرید ویلا به دست آمده است. بعلاوه در جدول زیر درصد تغییرات قیمت در یک سال گذشته ذکر شده است.

هزینه ساخت ویلا دوبلکس: ویلا در استان گیلان چقدر گران شد؟ ، افزایش 50 درصدی ویلا در رودسر

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بنا بر اطلاعات جدول زیر، بندر انزلی با 64 درصد رشد قیمت و رودسر با 52 درصد رشد قیمت ویلا در بین شهرهای زیر بیش ترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

بعلاوه قیمت ویلا در شهرهای رشت 39 درصد و تالش 36 درصد رشد داشته است. میانه قیمت ویلا در شهر رشت در آذر 1400 به میانه هر متر مربع 6.1 میلیون تومان ثبت شده است.

کدام شهر کم ترین افزایش را ثبت کرد؟

شهر لاهیجان در یک سال گذشته حدود 9 درصد رشد را ثبت نموده است که در بین شهرهای زیر کم ترین افزایش را ثبت نموده است. میانه قیمت خرید ویلا در شهر لاهیجان در آذر 1400 حدود 7.7 میلیون تومان اعلام شد.

اما نکته قابل توجه آن است که قیمت ویلا در لاهیجان از آبان 1400 تا آذر 1400 حدود 12 درصد رشد کرد اما در یک سال گذشته 9 درصد رشد نموده است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2179

به "هزینه ساخت ویلا دوبلکس: ویلا در استان گیلان چقدر گران شد؟ ، افزایش 50 درصدی ویلا در رودسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه ساخت ویلا دوبلکس: ویلا در استان گیلان چقدر گران شد؟ ، افزایش 50 درصدی ویلا در رودسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید