ورود ناو گروه تهاجمی یواس اس ریگان آمریکا به آب های فیلیپین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یک ناو هواپیمابر آمریکا در سومین حضور نیروهای آمریکایی طی چهار ماه گذشته وارد فیلیپین شد و همزمان فرمانده آن بر حضور پایدار کشورش در این منطقه که با ارتش چین تنش هایی را به وجود آورده است، تاکید نمود.

ورود ناو گروه تهاجمی یواس اس ریگان آمریکا به آب های فیلیپین

برای دیدن زباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، ناو هواپیمابر هسته ای یواس اس رونالد ریگان پس از گشت زنی در آب های مورد مناقشه دریای چین جنوبی که بخشی از ماموریت اطمینان بخشی به متحدان آمریکا در این منطقه بود، وارد فیلیپین شد. چین تقریبا روی تمام این دریا ادعا دارد. این منطقه مورد مناقشه البته محل تجارت سالانه چندین تریلیون دلاری است که برونئی، مالزی، فیلیپین، تایوان و ویتنام هم روی آن ادعا دارند.

ماه گذشته که پکن بمب افکن هایی را در یک جزیره مورد مناقشه در این آب ها فرود آورد و پس از آنکه گزارش شد چین موشک هایی را در یک جزیره دیگر آن منطقه مستقر نموده است، نگرانی هایی ایجاد شد. آدمیرال مارک دالتون، فرمانده ناو هواپیمابر آمریکایی به خبرنگاران گفت، حضور این ناو به معنای نشان دادن تعهد آمریکا در این منطقه است.

او اضافه کرد: کشورهایی که نگران تعهد آمریکا هستند به حضور دوره ای گروه تهاجمی رونالد ریگان به چشم اطمینان بخشی نگاه نمایند. هفت دهه است که نیروی دریایی ما در اقیانوس آرام فعال است و این حضوری پایدار و عملیاتی پایدار است که تغییری ننموده و نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 629

به "ورود ناو گروه تهاجمی یواس اس ریگان آمریکا به آب های فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ناو گروه تهاجمی یواس اس ریگان آمریکا به آب های فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید