واکنش سید محمد حسینی به آموزش آنلاین معلم روی تخت بیمارستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نسبت به آموزش مجازی معلم بیمار در بیمارستان واکنشی توییتری نشان داد.

واکنش سید محمد حسینی به آموزش آنلاین معلم روی تخت بیمارستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های یکساله کالج در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار، به تازگی تصویری از معلمی دلسوز در منطقه 4 تهران در فضای مجازی منتشر شد که او به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و با سرمی در دست در حال تدریس آنلاین دروس به دانش آموزان خود است.

تصویر این معلم فداکار واکنش تعدادی از کاربران فضای مجازی را برانگیخت؛ سید محمد حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نیز با انتشار توییتی نسبت به این تصویر واکنش نشان داد.

او در توییت خود بیان کرد که ایجاد چنین حس مسئولیتی در بین مسئولان و مردم، باعث حل بسیاری از مسائل و پیشرفت فراوان کشور می گردد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط حسینی را مشاهده می کنید:

معلم منطقه 4 مشغول تدریس آنلاین در تخت بیمارستان اگر چنین احساس مسئولیتی در دست اندرکاران امور و آحاد جامعه باشد، رفع شدن مسائل کشور، پیشرفت ایران عزیز و نیل به تمدن نوین اسلامی، صرفا آرزو و رؤیا نخواهد بود بلکه دست یافتنى خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1185

به "واکنش سید محمد حسینی به آموزش آنلاین معلم روی تخت بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سید محمد حسینی به آموزش آنلاین معلم روی تخت بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید