هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم، با جان و دل خود مهرام را شکست دادیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: به بازیکنانم گفته بودم مهرام را می بریم و با کوشش آن ها و حمایت طرفداران بردیم.

هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم، با جان و دل خود مهرام را شکست دادیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش برابر مهرام تهران در گفت و گو با خبرنگاران، اعلام کرد: اگر به تیم خودت ایمان داشته باشی این گونه می گردد و تیم بزرگی چون مهرام تهران را هم شکست می دهید.

وی گفت: در تمرینات به همه بازیکنانم و کادر فنی گفته بودم که با این باور که می توانید مهرام را هم شکست دهید به ملاقات این تیم بروید که این رخ داد و مهرام با وجود داشتن بازیکنان بزرگ و حتی کاپیتان تیم ملی مقابل ما چاره ای جز پذیرفتن شکست کاری نداشت.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اعلام کرد: می دانستیم این بازی سخت تر از سایر بازی های است که انجام داده ایم اما هیچ وقت خود را تیمی از پیش بازنده ندانستیم و با یک برنامه ریزی درست پیروز شدیم امتیاز کامل از این ملاقات بگیریم.

هنگام پور اضافه نمود: همه بازیکنانم با دل و جان بازی کردند و هیچ کدام از آن ها از نام مهرام هراسی نداشتند و از این بابت از همه آن ها تشکر می کنم .

وی اظهار کرد: از هوادران این ملاقات که با تمام وجود فقط تیم خودرا تشویق کردند تشکر می کنم و همان گونه که از آن ها خواسته بودم کمی تحمل داشته باشند تا پیروزهای تیم خودشان را ببیند این گونه هم شد و سه بازی پشت سرهم به پیروزی دست پیدا نموده ایم و یقینا فرایند خوب بازی های بازیکنانم ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی تیمش هم اعلام کرد: این دو بازیکن فوق العاده هستند و کاملا در تیم جا افتاده اند و بازی به بازی دارند بهتر می شوند.

وی در مورد ملاقات هفته آینده نیز گفت: دوشنبه با مس در کرمان بازی داریم و این بازی هم ملاقاتی آسانی نیست اما با روحیه ای که در بازیکنانم سراغ دارم برای پیروزی به کرمان خواهیم رفت و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مصطفی هاشمی سر مربی تیم مهرام تهران در سرانجام این ملاقات حاضر به گفت وگو با خبرنگاران نشد و پس از باخت مقابل شهرداری به سرعت برق سالن را با عصبانیت کامل ترک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 709

به "هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم، با جان و دل خود مهرام را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم، با جان و دل خود مهرام را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید