افضل: در جام باشگاه های آسیا از همان ابتدا گام های محکمی برمی داریم، شرایط بسیار خوبی داریم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از شرایط این تیم و بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

افضل: در جام باشگاه های آسیا از همان ابتدا گام های محکمی برمی داریم، شرایط بسیار خوبی داریم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا افضل درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: خدا را شکر بازیکنان روز به روز بهتر می شوند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند. هیچ مسئله ای نداریم و همه چیز خوب است. پس از پشت سر گذاشتن اردوی شهرکرد، این هفته در اصفهان تمرین می کنیم و خود را برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا آماده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مهران عالیقدر باید مشکلش را با مسئولان باشگاه گیتی پسند حل نماید، گفت: به دنبال جذب بازیکنان خوب خارجی هستیم تا بتوانند مسائل ما را رفع نمایند. کوشش می کنیم بازیکنان جدیدی به ایران بیاوریم، چون دو بازیکن برزیلی که با آنها در مس سونگون کار کردم، سهمیه لیگ رجحان محسوب می شوند. این در حالی است که سهمیه بازیکنان لیگ رجحان ما تمام شده است.

سرمربی گیتی پسند در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا و هم گروهی با نمایندگان چین و ژاپن توضیح داد: همان طور که پیش تر گفتم، برای تیمی که بخواهد مقام قهرمانی مسابقات را کسب کند، تفاوتی ندارد که با چه تیم هایی هم گروه گردد. مهم این است که تیم کوشش کند تا به هدف خود برسد.

افضل همچنین خاطر نشان کرد: اگر گیتی پسند با تیم های ضعیفی هم گروه گردد، باید در مراحل بعدی با تیم های قدرتمند روبه رو گردد و تفاوتی با هم گروهی با تیم های قوی ندارد. باید گام های محکمی از همان ابتدای این مسابقات برداریم و تا فینال و قهرمانی بازی ها نیز جلو برویم. کوشش می کنیم پرچم ایران را در انتها این مسابقات به اهتزار درآوریم و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 780

به "افضل: در جام باشگاه های آسیا از همان ابتدا گام های محکمی برمی داریم، شرایط بسیار خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: در جام باشگاه های آسیا از همان ابتدا گام های محکمی برمی داریم، شرایط بسیار خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید