نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در کوثر راه اندازی می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوثر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در ایام پساکرونا نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در کوثر راه اندازی می گردد.

نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در کوثر راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی صبح روز دوشنبه ششم مردادماه در بازدید از کارگاه صنایعدستی در شهر گیوی اظهار کرد: حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و ارائه مشوق به صنعتگران از جمله مواردی است که پیگیری می کنیم.

او اضافه نمود: با حمایت فرمانداری و همکاری و تعامل با شهرداری نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در گیوی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوثر ارائه تسهیلات و بیمه را از دیگر اقدامات حمایتی برشمرد و مطرح نمود: صنایعدستی نقش مهمی در ایجاد اشتغال ارزان و درآمد دارد، بنابراین حمایت از آن مهم و لازم است.

او گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر صنعتگر و هنرمند در رشته های مختلف صنایعدستی در سطح شهرستان شناسایی شده که حدود 20 درصد از این تعداد فعال هستند و در کوشش هستیم این تعداد را افزایش دهیم.

او مطرح نمود: با توجه به انتخاب شعار سال مبنی بر جهش فراوری، صنعتگران و فعالان صنایع دستی با فراوری آثار در رشته های مختلف می توانند نقش مهمی در این حوزه ایفا نمایند که با حمایت از این قشر به دنبال تحقق این موضوع هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1320

به "نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در کوثر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در کوثر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید