نتایج نهایی جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر اعلام شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر وزارت بهداشت با اعلام نتایج نهایی و معرفی کانون های برتر به کار خود خاتمه داد.

نتایج نهایی جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر اعلام شد

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، در مجموع 41 کانون از مجمع کانون های هلال احمر وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت نموده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. مطابق شیوه نامه جشنواره آثار در دو مرحله ارزیابی شد و پس از انتها ارزیابی مرحله اول و اعلام اولیه نتایج، هشت کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند.

سپس با انتها دوراول بلافاصله داوران در مرحله دوم به فعالیت پرداختند. که با آنالیز و ارزیابی دقیق مستندات اسامی کانون های برگزیده نهایی را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

این جشنواره به همت اداره کل کانون های فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با هدف انگیزه بخشی به فعالیت های فرهنگی و معرفی نمونه های برتر و ارزش گذاری زحمات دبیران برجسته کانون های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و کوشش برای معرفی دبیران و کانون های کوشا و فعال در سطح ملی به صورت مجازی برگزار گشت و هم اکنون به ایستگاه انتهای رسید.

بنابر اعلام دبیر اجرایی جشنواره کانون های برتر دانشجویی هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان سه کانون برگزیده نهایی این جشنواره شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1485

به "نتایج نهایی جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید