تور ارزان گرجستان: نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی گردید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان در حالی اعلام شد که از هم اکنون گروه های ایرانی متقاضی شرکت در جشنواره های تئاتری کشور های ارمنستان و گرجستان می توانند آثار خود را ارسال نمایند.

تور ارزان گرجستان: نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی گردید

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، آلبرت بیگ جانی مدیر بین الملل گروه هنری دیماک و نماینده جشنواره تئاتر حرکت تفلیسِ کشور گرجستان، نام نمایش ایرانی دعوت شده به این جشنواره را خاطرنشان کرد.

وی گفت، نمایش اون… اوفلیاست به کارگردانی ستاره تبریززاد از اصفهان کاری از گروه تئاتر هیچ، جهت اجرا در این جشنواره برگزیده شده است.

این فعال هنری که نماینده و مدیر انتخاب آثار چندین جشنواره بین المللی دیگر نیز است، خاطرنشان کرد که گروه هایی که مایل به شرکت در جشنواره های زیر هستند، می توانند به صفحه های مجازی و آدرس های ارائه شده گروه دیماک و یا شخص آلبرت بیگ جانی مراجعه نمایند.

- جشنواره حرکت سام میت ارمنستان، تاریخ برگزاری 3 تا 11 تیر ماه.

- جشنواره هایفست ارمنستان، تاریخ برگزاری 11 الی 18 مهرماه.

- جشنواره یونیمای ارمنستان، تاریخ برگزاری 18 الی 25 مهرماه.

بیگ جانی که عضو هیئت برگزاری جشنواره هایفست نیز است، مطرح نمود: سال جاری بیستمین سالگرد جشنواره هایفست را پیش رو داریم و سعی مان بر برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد است. بر همین اساس در کنار گروه های تئاتری شرکت نماینده مهمانان ویژه ای نیز از نقاط مختلف دنیا خواهیم داشت، که ضمن شرکت در جلسات و سمینارها، ورکشاپ های متنوعی نیز برگزار خواهند کرد.

وی که دبیر بخش ایران در جشنواره فوق است، مطرح نمود: مانند سال های قبل، سال جاری نیز بخش ایران فعال خواهد بود و در این بخش نگاه ویژه ای به نمایش های خیابانی خواهیم داشت.

هنرمندان و گروه های تئاتری می توانند، آثار خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه هنری دیماک مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2235

به "تور ارزان گرجستان: نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید