میوه های عجیب تایلندی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تایلند کشوری با آب و هوای استوایی است. در این کشور محصولات کشاورزی و میوه های زیادی به عمل می آید. نقاط کمی بر روی زمین هستند که مثل تایلند این همه میوه های خوشمزه و خوش طعم داشته باشند. 

میوه های عجیب تایلندی

رامبوتان (Rambutan)

اسم این میوه از کلمه مالایی رامبوت گرفته شده که به معنی مو است. پوست آن پوشیده از مژک و رنگ آن معمولا سرخ می باشد. گوشته این میوه به رنگ سفید و گاهی مایل به صورتی است و مزه ای ترش و شیرین دارد. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم طعم میوه رامبوتان را بچشید.

زرگیل (Langsat)

زرگیل میوه ای فقط مخصوص خود تایلند است. میوه ای فصلی، کوچک و گرد که فصل آن بین ماه های جولای تا اکتبر (تیر تا مهر) می باشد. پوست نازک این میوه با دست کنده می شود و درون آن گوشته ای آبدار و شفاف است که به پنج قسمت تقسیم شده و کمی مزه تند دارد. این میوه برای رفع تشنگی خیلی خوب است.

جک فروت (Jackfruit)

فصل این میوه بین ماه های ژانویه تا مه (دی تا اردیبهشت) است. این میوه آبدار اندازه یک هندوانه بزرگ است و بویی متفاوت دارد. گوشته جک فروت به بخش های زیادی تقسیم شده و اطراف هر بخش دانه های زیادی قرار دارند. این میوه معمولا به صورت خام خورده می شود اما بعضی از تایلندی ها آن را سرخ می کنند.

میوه اژدها (ِDragonfruit)

میوه گیاه کاکتوس ظاهری عجیب اما گوشته ای نرم و خوشمزه دارد که تا حدودی شبیه کیوی است و معمولا با قاشق خورده می شود. درون این میوه آبدار، دانه هایی مثل سیاه دانه وجود دارد و سرشار از ویتامین است. در تور تایلند علاوه بر میوه های تایلندی، طعم غذاهای تایلندی را بچشید.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 825

به "میوه های عجیب تایلندی" امتیاز دهید

3 کاربر به "میوه های عجیب تایلندی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه های عجیب تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید