چشم اندازهای زیبای پوکت تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، چشم اندازهای پوکت

جزیره پوکت دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد که بدون تردید شما را به تحسین وا می دارند. این چشم انداز زیبا می تواند تماشای غروب خورشید باشد یا یک چشم انداز 360 درجه از جنوب جزیره و یا چشم اندازی از بالای شهر باشد؛ تمام اینها را می توانید در چند دقیقه و با دور زدن در جزیره پوکت بدست آورید. برخی ها ترجیح می دهند جزیره را از بیرون مثلا از روی قایق تفریحی تماشا نمایند، برخی های دیگر نیز به تماشای جزیره از میان ابرها و از ارتفاع علاقه دارند.

چشم اندازهای زیبای پوکت تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

برترین چشم اندازهای پوکت

در این مطلب به معرفی مکان هایی بینظیر که دارای بهترین چشم انداز در شهر پوکت می باشند، پرداخته شده است.

1- چشم انداز کارون (کاتا) پوکت

چشم انداز کارون که به آن کاتا هم می گویند، یکی از تکراری ترین چشم اندازها در پوکت است. از اینجا می توان چشم اندازی از سواحل کاتا نویی، کاتا یایی، و ساحل کارون را مشاهده کرد. چشم انداز کارون بین سواحل نایی هارن (Nai Harn) و کاتا نویی قرار گرفته است. این چشم انداز اکثر روزهای سال شلوغ است.

2- چشم انداز خائو رانگ (تپه رانگ) پوکت

خائو رانگ یا تپه رانگ، یکی از معروف ترین چشم اندازهای پوکت است که در شمال غربی مرکز شهر واقع می باشد، مناظری از شهر را از بالا به شما نشان می دهد. از این چشم انداز جزیره های مجاور و مناظر در امتداد تپه ها بسیار تاثیر گذارند.

3- چشم انداز لائم سینگ پوکت

چشم انداز لام سینگ، یک توقف گاه معروف در جاده ساحلی بین ساحل کامالا و ساحل سارین است. این چشم انداز یک مکان دلپذیر برای اندکی استراحت و محل نشستن سر پوشیده برای در امان ماندن از آفتاب است. از لام سینگ می توانید از تماشای چشم اندازهای عالی از جنوب لذت ببرید.

4- چشم انداز تپه میمون های پوکت

به تپه Toh Sai (توسایی) شهر پوکت برخی اوقات تپه میمون ها گفته می گردد. دلیل این اسم گذاری این است که بعد از طی چند صد متر میمون های ماکاکو را می بینید که در حال خوردن غذایی هستند که محلی ها برایشان آورده اند. تپه توسایی بلند ترین تپه در شمال پوکت است و از چشم انداز عالی برخوردار است.

5- چشم انداز پانوا پوکت

چشم انداز پانوا که به آن برج مناظر(Khao Khad) هم می گویند دارای منظره ای 360 درجه از جنوب و شرق پوکت می باشد. چشم انداز پانوا خارج از دماغه پانوا قرار گرفته است. دماغه پانوا مثل دماغه پرومتب یا بودای بزرگ شلوغ نیست، اما هر نقطه از آن دیدنی و جذاب است. از جاده ساگیمیت می توانید مستقیما به دماغه پانوا بیایید. بعد از طی مسافت سه کیلومتر به علامتی می رسید که روی آن جاده مخصوص برج تماشای Khao Khad نوشته شده است.

6- چشم انداز بودای بزرگ پوکت

بودای بزرگ پوکت یکی از مهم ترین و محترم ترین نقطه عطف های جزیره است که در بالای تپه Nakkerd، بین چالونگ و کاتا قرار گرفته است و از ارتفاع 45 متری براحتی قابل دیدن است. از اینجا می توانید یک چشم انداز 360 درجه از جزیره را داشته باشید.

7- چشم انداز پلاب پلا پوکت

چشم انداز پلاب پلا در نیمه راه بین چالونگ و کاتا در بالای تپه قرار گرفته است. در بالای تپه یک رستوران به نام Hilltop هیل تاپ هم وجود دارد و به خاطر داشته باشید که شیب تپه بسیار تند است. در بالای تپه همچنین پارکی هم وجود دارد و از داخل باغ رستوران هیل تاپ می توانید چالونگ و کاتا هر دو را ببینید.

8- چشم انداز دماغه پرومتب پوکت

دماغه پرومتب شاید شناخته شده ترین و خوش منظره ترین چشم انداز پوکت باشد. هر غروب اتوبوس های بزرگ تور، اسکوترها و اتومبیل های شخصی از راه ساحل راوایی (Rawai) به جنوبی ترین تپه جزیره می آیند تا غروب خورشید را تماشا نمایند. در بالای تپه یک پارکینگ اتومبیل شلوغ وجود دارد که پر از ماشین هایی ست که مردم را به بالای تپه آورده اند.

9- چشم انداز بار پاتونگ پوکت

اگر به طرف سویی نانایی در پاتونگ بروید و بعد جاده Hassip Pee را تا رستوران مونتس دنبال کنید، به قسمتی از حومه شهر می رسید که بکر و دست نخورده است. از آنجا مناظر بی نظیری از شهر را خواهید دید. در این سفر اگر احساس گرسنگی کردید می توانید به رستوران Kruachom بروید که چشم انداز دیدنی دارد. برای رفتن به جای مرتفع تر، پس از طی دو کیلومتر به طرف جاده سمت چپ بروید و راستا را دنبال کنید.

10- چشم انداز تپه رادار پوکت

چشم انداز تپه رادار واقع در دو کیلومتری هتل Villa Zolitude، مرتفع ترین چشم انداز پوکت است. برای دیدن بهترین چشم انداز از شرق و غرب پوکت لازم ست به بالای پاتونگ بروید و جاده چائو فاوست در قسمت شرقی جزیره تنها راه رسیدن به این چشم انداز است.

11- چشم انداز سامت نانگشه پوکت

چشم انداز سامت نانگشه خیلی سریع صندلی خود را به عنوان یکی از معروف ترین چشم اندازها در فانگ انگا داده است و معروف شده است. چشم انداز سامت نانگشه واقع در بالای تپه، فقط نیم ساعت از پوکت فاصله دارد. از چشم انداز سامت نانگشه می توانید مناظر خیره نماینده ای از خلیج فانگ انگا را ببینید. این چشم انداز خیلی از زندگی شهری و آلودگی به دور است.

12- چشم انداز واسا هوم مید پوکت

واسا هوم مید (Wassa Homemade) مکانی ست که جدیدا در ساحل پاتونگ تاسیس شده است. بار واسا دورتر از جاده Hasip-Pee در خیابانی در موازات جاده نانایی قرار گرفته است. چشم انداز بار واسا یکی از خیره کنده ترین مناظر را در کل خلیج پاتونگ در ساحل غربی پوکت دارد.

13- چشم انداز آسیاب بادی پوکت

چشم انداز آسیاب بادی بین سواحل یا نایی Ya Nai و نایی هارن Nai Harn در جنوب پوکت واقع شده است. چشم انداز آسیاب بادی از دماغه پرومپ زیاد دور نیست. اسیاب بادی سفید و باریک در روبرو با دریا مثل ملخ هواپیما به نظر می رسند. این چشم انداز بالای تپه دارای ویژگی هایی شبیه چشم انداز ساحل غربی پرومپ می باشد.

منبع: نت تای
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 502

به "چشم اندازهای زیبای پوکت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم اندازهای زیبای پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید