بهترین غذاهای تایلندی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در تور تایلند می‌توانید طعم بهترین غذاهایی را بچشید، که در یاد شما بمانند. در کشور تایلند نیازی نیست نگران طعم غذاها باشید، چرا که به دلیل گرم بودن هوا، رستوران‌ها مجبورند، از مواد اولیه تازه استفاده کنند.  

بهترین غذاهای تایلندی

اسپرینگ رول (Spring Roll) تایلند

اسپرینگ رول یک غذای سبک و خوشمزه این کشور است که به شما توصیه می‌کنیم طعم آن را در تور تایلند بچشید. این غذا در اصل چینی بوده و اسپرینگ رول از غذاهای مورد علاقه بیشتر شرقی‌ها و تعدادی از کشورهای غربی است. این غذای خوش مزه را می توانید در گاری های غذای خیابانی پیدا کنید که به همراه سس چیلی شیرین سرو می‌شود.

کای جیو (Kai Jeow) تایلند

کای جیو نوعی املت تایلندی می‌باشد که با برنج سرو می‌گردد. برای تهیه ی این غذا، مخلوط تخم مرغ ،سس ماهی و چیلی را در روغن سرخ می کنند که به همراه برنج سفید و سس چیلی خورده می‌گردد. شاید به نظر شما ترکیب تخم مرغ و برنج با سس چیلی چندان خوب از آب درنیاید ولی کافی است یکبار این غذا را امتحان کرده تا عاشق آن بشوید.

سوم تم (Som Tam) تایلند

سوم تم اصلی ترین و رایج ترین غذای تایلندی می‌باشد. در هر گوشه و کناری از این کشور می توانید گاری های غذای خیابانی را ببینید که این غذا را می فروشند. سوم تم در واقع نوعی سالاد است که از ترکیب پاپایا، هویج، بادام زمینی، گوجه فرنگی، گیاه درخت پالم، لوبیا سبز، سس ماهی و مقدار زیادی فلفل چیلی پخت می‌شود. این سالاد طعم خیلی تندی دارد که نمی‌توانید دست از خوردن آن در تور تایلند بردارید.

پد کرا پا (Pad Kra Pao) تایلند

این غذای تایلندی ترکیبی از ریحان و تکه های مرغ سرخ شده که به همراه برنج، تخم مرغ سرخ شده و چیلی سرو می‌گردد. این غذا برای زمانی که دلتان حسابی هوس یک غذای تند کرده، بهترین انتخاب است. حتی اگر از آشپز بخواهید که غذایتان را تند نکند در زبان تایلندی‌ها به این معنی است که حداقل دو عدد چیلی را درخواست می‌کنید. فروشنده‌های غذای خیابانی معمولا گوشت این غذا را ریزتر خرد می‌کنند که باعث می‌شود طعم این غذا بهتر شود.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 831

به "بهترین غذاهای تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید