مقایسه هوندا گلدوینگ Tour با بی ام و R 1250 GS Adventure

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مشخصات فنی هوندا گلدوینگ Tour و بی ام و R 1250 GS Adventure در این گزارش آمده است تا به یاری آن ها بتوانید موتورسیکلت مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مقایسه هوندا گلدوینگ Tour با بی ام و R 1250 GS Adventure

به گزارش خبرنگار هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R 1250 GS Adventure رقبایی سر سخت هستند که هر دوی آنها را می توان مدل های شاخص برند های خود دانست.

هر 2 موتورسیکلت از فناوری پیشرفته ای مانند سیستم تعلیق نیمه فعال، IMU و حالت سوار شدن قابل تعویض برخوردارند و آن ها دو تا از برجسته ترین موتورسیکلت هایی هستند که تا کنون فراوری شده اند.

هوندا برای اولین بار در سال 1975 از موتورسیکلت فوق مجذوب نماینده خود به نام Gold Wing رونمایی کرد. مهندسان این کارخانه موتورسیکلت در طول سالها کوشش نموده اند تا این موتورسیکلت را ارتقا دهند. اکنون این موتورسیکلت برای مدل 2021 تغییرات چشمگیری داشته است .

این موتورسیکلت اکنون نه تنها با گیربکس دستی بلکه با گیربکس DCT اتوماتیک عرضه می گردد و آن را تبدیل به موتورسیکلتی منحصر به فرد نموده است. این موتورسیکلت ارتقا یافته اکنون دارای صندوق عقب بزرگتر برای ذخیره سازی بیشتر در سفرهای جاده ای است ، بلندگوها دارای 55 وات ولت هستند.

جایگاه اکنون بسیار بهبود یافته است، بعلاوه بعضی از ویژگی های ظاهری ، مانند چراغ های جلو و داراب انواع رنگ ها از جمله خاکستری با نوار نارنجی است. علاوه بر این، تمام مدل های Gold Wings در حال حاضر با Android Auto سازگار هستند و بعلاوه Apple CarPlay offering را ارائه می دهند.

به جرات می توان گفت اکنون این موتورسیکلت واقعاً عالی و حتی بهتر از قبل است بنابراین می توان گفت با آن میتوان یک سواری رویایی را تجربه کرد. هنگام خرید یک موتورسیکلت مسافرتی، راحتی مسافران اهمیت چندانی ندارد؛ بنابراین هوندا گروهی از خبرگزاری ها را برای سوار شدن بر این موتورسیکلت سال 2021 دعوت کرد کرد.

یکی از پرفروش ترین موتورسیکلت های بی ام و، سری GS است که چهل سالگی خود را پشت سرگذاشت. این خودروساز آلمانی مدل های R 1250 GS و R 1250 GS Adventure را برای سال 2021 با بعضی اصلاحات و فناوری های الهام گرفته از دنیای خودرو برای خریداران عرضه کرد.

این بدان معنی است که موتورسیکلت های R 1250 GS و R 1250 GS Adventure چند به روزرسانی دریافت می نمایند و خریداران بدون شک از آن ها تعریف و قدردانی خواهند کرد. کسانی که پیشرانه باکسر 1،225 سی سی را دوست دارند، نگران نباشند؛ این پیشرانه سازگار با استاندارد یورو 5، هنوز هم 136 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور برای سرنشین ارائه می دهد.

این موتورسیکلت دارای چهار رنگ مختلف برای بدنه از جمله سیاه، سفید روشن غیر متالیک و Style Rallye است. قابلیت های استاندارد نو تغییرات عمده ای نیستند، اما مطمئناً امکانات خوبی برای موتورسیکلت هستند.

متخصصان بی ام و زمانی که این موتورسیکلت را طراحی کردند، سعی کردند همچون موتورسیکلت R 100 GS باشد که در سال 1988 فراوری شد. خریدارانی که ترجیح می دهند شلوغی کمتری در طرح بدنه داشته باشند، می توانند نوع Triple Black را سفارش دهند، اما رنگ سفید روشن و خاکستری یخی هم در پالت رنگ این مدل باقی می مانند.

بی ام و قیمت مدل پایه R 1250 GS را برای سال 2021 فقط 100 دلار افزایش داد و این قیمت در سال 2020 از 17،895 دلار به 17،995 دلار رسید. قیمت نسخه ویژه 40 سالگی GS با طرح رنگ سیاه و زرد که از طراحی R 100 GS الهام گرفته است، تا 19،745 دلار افزایش می یابد. مثل همواره، پکیج های لوازم جانبی مختلف و آپشن های شرکت سازنده می توانند این قیمت را به بیش از 20 هزار دلار برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1999

به "مقایسه هوندا گلدوینگ Tour با بی ام و R 1250 GS Adventure" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هوندا گلدوینگ Tour با بی ام و R 1250 GS Adventure"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید