مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مردان بزرگسال روزانه حدود 8 گرم آهن لازم دارند. در میان زنان و به علت عادت ماهیانه مصرف آهن باید بیشتر باشد و بر اساس یافته های علمی انجمن نامبرده، حدود 10 درصد از زنان با فقر آهن روبرو هستند.

مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

پاپ کورن یکی از محدود خوراکی هایی است که 100 درصد غلات فرآوری نشده در آن وجود دارد. تنها یک وعده از آن 70 درصد از غلات توصیه شده روزانه را داراست.

بله درست است چرا که دانشمندان و پژوهشگران دانشگاه اسکرانتون دریافته اند که پاپ کورن با در برداشتن پلی فنول ها که در گیاهان یافت می شود به نام آنتی اکسیدان عمل می کند و در کاهش تورم هم نقش دارد.

از آنجایی که پاپ کورن محتوی غلات و فیبر غیر قابل حل را هم است، می تواند به یبوست کمک کند.

اما از آنجایی که پاپ کورن سایر ویتامین های موجود در میوه ها و سبزیجات را دارا نیست نمی تواند به طور کامل جایگزین آنها شود.

مواد غذایی که میزان فیبر موجود در آنها بالاست، در مقایسه با سایر مواد غذایی بدون فیبر، می توانند احساس سیری بیشتری را به فرد بدهند.

اگر می خواهید آن را در منزل تهیه کنید، به میزان 3 تا 4 قاشق غذاخوری از دانه های ذرت را در داخل یک پاکت قهوه ای کاغذی قرار داده و سر آن را خوب ببندید. از بسته شدن در آن کاملا مطمئن شوید، سپس آن بسته را داخل ماکرو قرار داده و به مدت 2 دقیقه داخل ماکرو حرارت دهید.

منبع مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1996

به "مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید