مقاله: موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در انتهای غربی طبقه 3 El hombre en el cruce de caminos مشهور(مردی در چهارراه) Diego Rivera قرار دارد که در ابتدا برای مرکز راکفلر نیویورک سفارش داده شده بود. راکفلرها به دلیل مضامین ضد سرمایه داری نمونه اصلی آن را نابود کردند، اما ریورا آن را در سال 1934 دوباره ساخت.

مقاله: موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک

در طبقه4 خصوصیات Museo Nacional de Arquitectura نحوه نمایش معماری معاصر را تغییر می­دهد. علاوه بر این، کاخ نمایشگاه های موقت هنری برجسته ای را برگزار می­کند.

در طبقه دوم، دو اثر مربوط به اوایل دهه 1950 از روفینو تامایو، نقاش میراث Zapotec وجود دارد: : México de hoy (مکزیک امروز) و Nacimiento de la nacionalidad (تولد ملیت)، نمادی از خلق هویت دورگه (اجداد چند نژادی).

تئاتر بازسازی شده هنر­های Bella با پرده شیشه ای رنگی که Valle de México را به تصویر می­کشد، یک شاهکار است (اگرچه فقط در هنگام اجرا قابل مشاهده است). بر اساس طرحی از جراردو موریلو، نقاش مکزیکی (معروف به دکتر Atl)، توسط تیفانی و شرکت جواهرفروش نیویورکی تقریباً با یک میلیون قطعه شیشه رنگی مونتاژ شده است. این تئاتر صحنه نمایش اپرای فصلی و اجراهای سمفونیک و Ballet Folklórico de México است.

منبع مقاله: موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک

انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2085

به "مقاله: موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید