معرفی برترین رستوران های سریلانکا که امتیاز بالایی از مسافران گرفتند!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، برترین رستوران های سریلانکا را می شناسید؟ کشور سریلانکا را می توان یکی از زیباترین کشورهای جزیره ای در جنوب آسیا دانست که در زمان های قدیم نام این کشور، سیلان بود. کلمبو مرکز کشور سریلانکا است.

معرفی برترین رستوران های سریلانکا که امتیاز بالایی از مسافران گرفتند!

بیشتر افراد، سریلانکا را با چای ها و غذاهای دریایی متنوع و معروفش می شناسند. کشور سریلانکا، علاوه بر مکان های دیدنی مجذوب نماینده از تنوع غذایی بالایی برخوردار است، بنابراین امتحان غذاهای اصیل این کشور در برترین رستوران ها باید یکی از کارهای اصلی شما در سفر به این کشور زیبای آسیایی باشد.

ما قصد داریم در این مطلب 21 رستوران از برترین رستوران های سریلانکا که در بین گردشگران محبوب تر بوده است را به همراه آدرس آن ها معرفی کنیم، بنابراین اگر مقصد سریلانکا را در برنامه سفر خود دارید یا می خواهید اطلاعاتی در باره رستوران های این کشور به دست بیاورید، تا سرانجام همراه خبرنگاران باشید.

Curry pot - رستوران کاری پات

از برترین رستوران های محلی سریلانکا، رستوران کاری پات است. این رستوران در مکان دیدنی بسیار زیبا روبه دریا در شهر کلمبو نهاده شده است. رستوران کاری پات، از محبوب ترین رستوران های سریلانکا است که همواره گردشگران زیادی این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می نمایند. این رستوران به قدری محبوب است که حتی خود محلی ها، برای صرف غذاهای سریلانکایی به سراغ این رستوران می روند.

این رستوران 20 نوع غذای مختلف که با کاری طبخ می گردد را برای مسافران سرو می نماید. کاری مرغ، کاری عدس، سامبول نارگیل از برترین و معروف ترین غذا های این رستوران است.

A , Kollupitiya Road, Marine Drive/314/1آدرس:

رستوران کاری لیف - Curry leaf - برترین رستوران های سریلانکا

بدون شک یکی از معروف ترین و برترین رستوران های سریلانکا، رستوران کاری لیف است که در قلب کلمبو واقع شده است. سبک معماری این رستوران از روستاهای این کشور الهام گرفته شده است.

این رستوران دارای محیطی آرام و دلپذیری است که انواع غذاهای سنتی سریلانکا (دریایی) را سرو می نماید. از غذاهایی که می توانید در این رستوران سفارش دهید و به هیچ عنوان از سفارش خود پشیمان نشوید گوشت گوسفند کوتو، کاتا سامبول یا ماهی سرخ شده است.

این رستوران در بین گردشگران و جهانگرد ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. میانگین هزینه هر وعده غذا در این رستوران برای هر نفر حدودا 750 روپیه سریلانکا خواهد بود.

Sir Chittampalam A Gardiner Mw, Lotus Rd, Colombo, 2آدرس:

Gallery cafe - رستوران کافه گالری

رستوران کافه گالری کلمبو، از برترین رستوران های سریلانکا است. این رستوران علاوه بر این که از نظر مکان در جایی بسیار زیبا ساخته شده، از نظر فضای داخلی هم بسیار زیبا و مجلل است که با قرار دادن صندلی ها در فضای باز بسیاری از گردشگران را به سمت خود کشانده است.

در رستوران کافه گالری انواع غذاهای هندی، ایتالیایی و سریلانکایی سرو می گردد. از غذاهایی که بیشتر مسافران در این رستوران سفارش می دهند می توان به شنیسل خوک، کوک او وین و کرم جاگری اشاره نمود.

Alfred House Rd, Colombo 00300, Sir Lanka 2آدرس:

Upalis by nawaloka - رستوران آپالی ناوالوکا - برترین رستوران های سریلانکا

رستوران آپالی ناوالوکا، جزو اولین و برترین رستوران های سریلانکا واقع در کلمبو است. غذاهای این رستوران به شکل کلاسیک طبخ می شوند. از غذاهای پرهوادار این رستوران می توان مالو بدوما (مرغ سرخ شده) و موتون واروال (گوش گوسفند با کاری) را نام برد.

این رستوران دارای فضای بسیار زیبا و آرامی است و جزو رستوران های گران قیمت نیز به حساب نمی آید. بعلاوه کارکنان این رستوران به برترین شکل از مشتری های خود پذیرایی می نمایند.

C W W Kannangara Mawatha, 65 آدرس:

(Seafood coveرستوران سی فود کو (

یکی دیگر از برترین رستوران های سریلانکا، رستوران سی فود کو در شهر کلمبو است. این رستوران در ساحل و روی شن های ساحل نهاده شده است و منوی رستوران روزانه با توجه به صید روز تغییر می نماید.

محیط این رستوران بسیار آرام و دلنشین است که نشستن روی آلاچیق های زیبا در حالی که موسیقی زنده پخش می گردد و نسیم دلپذیر اقیانوس می نوازد، می تواند لحظات بسیار مجذوب نمایندهی را برای شما و همراهانتان رقم بزند. معمولا در این رستوران انواع غذاهای دریایی مانند فیله خرچنگ، کوتل ماهی سرخ شده، کاری میگو و انواع ماهی تازه صید شده سرو می گردد.

Station Rd, Dehiwala -Mount Lavinia, Sir Lankaآدرس:

Culture colombo - رستوران کلچر

از رستوران های نسبتا تازه و مجلل سریلانکا می توان به رستوران کلچر کلمبو اشاره نمود. یکی از برترین رستوران های سریلانکا که تنوع غذایی بالایی دارد و می توانید غذاهای فوق العاده لذیذ و خوشمزه را در این رستوران تجربه کنید.

در رستوران کلچر، می توانید طعم غذا های خانگی سریلانکایی ها را مزه کنید، زیرا پخت غذا ها کاملا اصیل است. انواع غذاهای بریانی، انواع غذاها با کاری و گوشت های دریایی در این رستوران آماده می گردد. قیمت غذاهای این رستوران مناسب است و می توانید از امتحان غذاهای محلی با برترین کیفیت لذت ببرید.

Kensigton Garden, 25آدرس:

Nihonbashi - رستوران نیهونباشی - برترین رستوران های سریلانکا

اگر در کشور سریلانکا خواستید طعم غذا های ژاپنی را بچشید، به شما پیشنهاد می کنیم سری به رستوران نیهونباشی بزنید. این رستوران نیز یکی دیگر از برترین رستوران رهای سریلانکا واقع در کلمبو است و معروفیت زیادی در ارائه غذا های ژاپنی دارد. این رستوران جزو 40 رستوران برتر آسیا است و سرآشپز آن عطر و طعم غذاهای ژاپنی را به سریلانکا آورده است. از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران می توان به میگو تمپورا، سوشی، برنج سرخ شده و خرچنگ اشاره نمود.

Galle Face Terrace, Colombo00300, Sir Lanka11آدرس:

(Beach wadiyaرستوران بیچ وادیا (

رستوران بیچ وادیا از رستوران های ساحلی سریلانکا است که در کلمبو واقع شده است. این رستوران به علت سرو غذاهای دریایی با طعم متفاوت نه تنها در کلمبو بلکه در سراسر سریلانکا هواداران زیادی دارد.

بیشتر افراد مشهور سریلانکا و حتی اعضای خانواده سلطنتی نیز از این رستوران و غذاهای لذیذ آن برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده می نمایند. در این رستوران بیشتر غذاهای دریایی سریلانکا و غذاهای محلی این کشور طبخ می گردد.

Kaema sutra - رستوران کائما سوترا

یکی از برترین رستوران های سریلانکا، رستوران کائما در کلمبو است. کائما در سریلانکا به معنی غذا است. این رستوران کمی گران قیمت به شمار میرود. سر آشپز معروف این رستوران، غذاهای معروف سریلانکایی را به شکل اصیل خود طبخ می نماید و با تغییر در چیدمان غذا توانسته است افراد زیادی را به سمت این رستوران سوق دهد. با استفاده از غذاهای این رستوران طعمی به یاد ماندنی در فکر خود به جای خواهید گذاشت.

Shangri -La Colombo)level4آدرس: (

(Ministry of crabرستوران مینیستری آف کرب (

رستوران مینیستری آف کرب، از رستوران های معروف کلمبو و جزو برترین رستوران های سریلانکا است که در آن انواع خرچنگ سرو می گردد. این رستوران، با استفاده از مواد غذایی باکیفیت و بعلاوه نوع متفاوت طبخ غذا توانسته است گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند و تقریبا از رستوران های گران قیمت به شمار میرود. این رستوران در سال 2017، در لیست 50 رستوران برتر آسیایی نهاده شد.

در رستوران مینیستری، برترین خرچنگ های کلمبو را می توانید میل کنید. خرچنگ به طور کلی غذای لوکس و گرانی محسوب می گردد. در این رستوران از خرچنگ های 500 گرمی تا 2 کیلوگرمی را می توانید سفارش دهید. از غذاهای معروف و منحصر به فرد این رستوران می توان به سیر خرچنگ، خرچنگ زنجبیل بخار پز، خرچنگ فلفل و خرچنگ کره اشاره نمود.

Old Dutch Hospital Complexآدرس:

Restaurant 1864رستوران 1864 - برترین رستوران های سریلانکا

از تنها ترین رستوران هایی که صرفا بر روی غذاهای قاره ای تمرکز دارد، رستوران 1864 است. این رستوران در کلمبو واقع شده است و جزو برترین رستوران های سریلانکا به شمار میرود.

این رستوران انواع غذاهای اروپایی و نوشیدنی های خوشمزه و درجه یک را برای مسافرین خود سرو می نماید. محیط این رستوران بسیار لوکس و مدرن طراحی شده است. از غذاهایی که به شما پیشنهاد می دهیم در این رستوران امتحان کنید میگو جامبو و قارچ پخته شده مخصوص است.

Galle Face Hotel, 2, Galle Road, Kollupitiya, Colomboآدرس:

Mayura hotel - رستوران مایورا هتل

یکی از مشهورترین رستوران های کلمبو، رستوران مایورا هتل است. با توجه به نام این رستوران، بیشتر گردشگرانی که به سریلانکا و کلمبو مسافرت می نمایند ممکن است فکر نمایند که به هتلی می روند که در آن رستوران قرار گرفته است ولی در واقع این چنین نیست.

رستوران مایورا، یکی از برترین رستوران های سریلانکا به شمار می آید که در مرکز شهر و در میان بازار شلوغی نهاده شده است که انواع غذاهای دریایی، خرچنگ و کاری در این رستوران آماده می گردد. به شما پیشنهاد می دهیم بعد از صرف غذای لذیذ و به یاد ماندنی این رستوران، چرخی در بازار زیبا و دیدنی آن بزنید.

Sir Kathiresan Street, pettah, 46آدرس:

Palmyrah - رستوران پالمیرا - برترین رستوران های سریلانکا

اگر غذاهای خوشمزه و آتشین تامیل را دوست دارید امتحان کنید، به شما پیشنهاد می دهیم از غذاهای رستوران پالمیرا میل کنید. در این رستوران بیشتر غذاهای شمال شرقی سریلانکا طبخ می گردد، منطقه تامیل در شمال شرقی سریلانکا واقع شده است و از غذاهای معروف تامیل می توان دوسا، ادلی، وادا و جافنا را نام برد؛ غذاهایی بسیار تند و آتشین که انواع ادویه های هندی در پخت این غذاها استفاده می گردد. در این رستوران نیز می توانید انواع دسر ها و نوشیدنی ها را میل کنید.

این رستوران از برترین رستوران های سریلانکا است و داخل یکی از برترین هتل های این کشور نهاده شده است.

Galle Road, 328آدرس:

Dutch burgher union - رستوران دوچ برگر یونیون

رستوران دوچ برگر یونیون، یکی از رستوران های کلمبو است که مخصوص غذاهای برگر است. این رستوران مختص اقلیتی از گروه های انگلیسی، پرتغالی و هلندی است. معروف ترین غذای این رستوران لامپرایز است که از گوشت، سبزیجات و برنج درست شده است که وسط برگ موز پیچیده می گردد و در تنور پخت می نمایند.

یکی از برترین رستوران های سریلانکا محسوب می گردد و از لحاظ قیمت رستوران متوسطی به شمار میرود. به شما پیشنهاد می کنیم از غذاهای خوشمزه و متنوع این رستوران میل کنید که قطعا تجربه ای بینظیر برای شما و همراهانتان به یادگار خواهد گذاشت.

Reid Ave, 114آدرس:

Hotel de pilawoos - رستوران هتل د پلیوز

یکی دیگر از رستوران های کلمبو، رستوران هتل د پلیوز است. اگر چه بیشتر رستوران های سریلانکا نام هتل را بر روی درب رستوران نوشته اند، اما خبری از اقامت در این مکان ها نیست و فقط رستوران هستند.

از غذاهای معروف و لذیذ سریلانکایی که در این رستوران سرو می گردد می توان کوتو روتی را نام برد. کوتو روتی، نوعی غذای فست فودی و تقریبا چرب به شمار میرود که هواداران زیادی دارد. این غذا از گوشت و سبزیجات و کمی ادویه درست شده است که نان روتی را برش می دهند و این مواد را وسط نان روتی می گذارند و به همراه سس تند کاری سرو می نمایند. علاوه براین غذای خوشمزه، انواع غذاهای محلی دیگر نیز در این رستوران طبخ می گردد.

Gaiie Road ,colombo3 417آدرس:

Isso - رستوران ایسو- برترین رستوران های سریلانکا

ایسو در زبان محلی سریلانکا به معنی میگو است. اگر می خواهید انواع غذاها بر پایه میگو را امتحان کنید حتما بازدید از این رستوران واقع در کلمبو را در برنامه خود بگنجانید. یکی از غذاهای معروف این رستوران، ایسو ویدای است که مخلوطی از عدس و میگو است و جزو برترین غذاهای سریلانکا به شمار میرود.

برای سفارش غذا در این رستوران، باید بعد از انتخاب غذای مورد علاقه، سایز میگو ها را هم انتخاب کنید. میگو از سایز کوچک تا بزرگ در این رستوران قابل سفارش است. این رستوران دارای دو شعبه در سریلانکا است.

Sea spray - رستوران سی اسپری

رستوران سی اسپری، از اولین رستوران های روف گاردن در کلمبو است. این رستوران با منظره ها خیره نماینده از اقیانوس هند و معماری سلطنتی خود توانسته است نظر مسافران زیادی را به سمت خود جلب کند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سریلانکا و غذاهای مختلف دیگر سرو می گردد. از معروف ترین غذاهای رستوران سی اسپری می توان به میگو ببری، میگو سیر و باراموندی اشاره نمود.

Galle Rd, Colombo00300, Sir Lanka 2آدرس:

Theva - رستوران ثوا

یکی دیگر از مجلل ترین و برترین رستوران های سریلانکا، رستوران ثوا است. مسافرانی که این رستوران را در برنامه خود قرار می دهند، می توانند علاوه بر اینکه از غذاهای باکیفیت و لذیذ این رستوران لذت ببرند، منظره بسیار باشکوهی از تپه های هانتانا را نیز در مقابل چشمان خود داشته باشند. از غذاهای معروف و پر هوادار این رستوران می توان به ماهی پخته شده، مرغ شکم پر و کیک پنیر میوه شور اشاره نمود.

Theva Residency Road, Kandyآدرس:

panino - رستوران پانینو - برترین رستوران های سریلانکا

رستوران پانینو در کلمبو از رستوران های معروف سریلانکایی با طعم غذاهای ایتالیایی است. پانینو در واقع یک نوع ساندویچ ایتالیایی است که در این رستوران به همراه ادویه های سریلانکایی پخته می گردد و طعم بسیار متفاوتی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. در این رستوران انواع غذاهای سریلانکایی و ایتالیایی سرو می گردد.

Dharmapala Mawatha ,Colombo7 ,145آدرس:

Kopi kade - رستوران کاپی کده

یکی از رستوران ها یا بهتر بگوییم کافی شاپ های سریلانکا، کاپی کده است. در این کافی شاپ انواع غذاهای ترکیبی و مدرن از غذاهای کلاسیک سریلانکا سرو می گردد. از غذاهایی که در کاپی کده سرو می گردد می توان انواع میگو و کوفته گوشت گوسفندی را نام برد. این مکان از لحاظ قیمت جای گرانی به حساب نمی آید.

Stratford Ave 15/3آدرس:

Dilmah - رستوران دیلماه - برترین رستوران های سریلانکا

همانطور که می دانید کشور سریلانکا معروف به چای است و در رستوران دیلماه که در کلمبو واقع شده است، می توانید انواع چای با طعم های متفاوت را نوش جان کنید. در این رستوران از تمام برگ های چای این منطقه استفاده می گردد.

Dutch square, block B, 62/2, chatham street آدرس:

سخن نهایی

کشور سریلانکا با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی دارد که هر سال تعداد زیادی از جهانگرد ها و مسافران از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید می نمایند. در این مطلب به معرفی برترین رستوران های سریلانکا پرداختیم و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2509

به "معرفی برترین رستوران های سریلانکا که امتیاز بالایی از مسافران گرفتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های سریلانکا که امتیاز بالایی از مسافران گرفتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید