مسکو: سربازهای کشته شده ترکیه در صفوف تروریست ها بودند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه آنکارا حضور نظامیانش در ادلب را به مسکو اطلاع نداده بود، گزارش ها مبنی بر حمله جنگنده های روس به نظامیان ترکیه را رد کرد.

مسکو: سربازهای کشته شده ترکیه در صفوف تروریست ها بودند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه امروز (آدینه) بیان کرد گروه های مسلح و تروریستی روز گذشته حملات سنگینی را به مواضع ارتش سوریه در ادلب انجام داده و کوشش کردند خطوط دفاعی آنها را بشنمایند.

به نوشته خبرگزاری اینترفکس، مسکو درباره کشته و مجروح شدن نظامیان ترکیه در حملات هوایی به عناصر مهاجم به ارتش سوریه شرح داد: آنکارا درباره حضور نظامیان خود در ادلب به ما اطلاع نداده بود. نظامیان ترکیه در میان عناصر مسلحی بودند که روز گذشته در حملات هوایی به ادلب هدف قرار گرفتند.

بر این اساس، وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه جنگنده های این کشور به نظامیان ترکیه در ادلب حمله نکرده اند، گفت: روسیه بعد از آگاه شدن از کشته شدن نظامیان ترکیه، هر کاری می توانست برای اعمال آتش بس در ادلب انجام داد.

روز گذشته بود که منابع خبری معارض و بعضی شبکه ها از جمله الجزیره با اشاره به وقوع درگیری های شدید در شهر سراقب، ادعا کردند که گروههای تروریستی توانسته اند مجددا سراقب را به اشغال خود درآورند.

تروریست های وابسته به ترکیه نیز قصد داشتند با شروع عملیات خود در جبهه سراقب، ارتش سوریه را مشغول نمایند تا مانع از تداوم عملیات آن در منطقه مهم جبل الزاویه در جنوب ادلب شوند.

شبکه المیادین بامداد امروز گزارش داد 34 نظامی ترکیه در حمله هوایی که در نزدیکی روستای الباره، واقع در جبل الزاویه، در حومه استان ادلب انجام شد، کشته شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1028

به "مسکو: سربازهای کشته شده ترکیه در صفوف تروریست ها بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: سربازهای کشته شده ترکیه در صفوف تروریست ها بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید