گشت مشترک روسیه و ترکیه در استان الحسکه سوریه

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مرکز آشتی روسیه در سوریه از گشت مشترک مسکو و آنکارا در استان الحسکه سوریه در منطقه ای به مساحت 55 کیلومتر اطلاع داد.

گشت مشترک روسیه و ترکیه در استان الحسکه سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق اعلام مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه و ترکیه گشتی مشترک را در استان الحسکه سوریه انجام داده اند.

نماینده این مرکز خاطرنشان کرد گشت دیگری هم طبق توافقنامه روسای جمهور ترکیه و روسیه در سال 2019، صورت گرفته است. وی اضافه نمود جهت گشت 55 کیلومتر بوده و 5 منطقه مسکونی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بنابر گزارش شبکه روسی آرتی، در این گشت دو بالگرد ام آی-8 روسیه شرکت داشتند و هدف از آن اطمینان یافتن از این مسئله بود که شبه نظامیان کُرد در مرز ترکیه حضور ندارند. طبق توافق مذکور، آن ها باید از منطقه حائل 30 کیلومتری دوری نمایند.

بعد از انتها این ماموریت، مشورت هایی بین دو طرف برای مشخص جهت گشت مشترک بعدی انجام شد.

وزارت دفاع روسیه 3 روز پیش از حمله به نیروهای ترکیه ای و روسی در جریان گشت مشترکشان در بزرگراه ام-5 (بزرگراه حلب به لاذقیه) اطلاع داد. خبرگزاری اخلاص ترکیه هم در گزارشی درباره این خبر گزارش داد، در نتیجه این حمله هیچ کسی کشته یا زخمی نشد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1310

به "گشت مشترک روسیه و ترکیه در استان الحسکه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت مشترک روسیه و ترکیه در استان الحسکه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید