شب خوب لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال کاپ اروپا شب گذشته با 66 ملاقات پیگیری شد.

شب خوب لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت روز تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال کاپ اروپا (CEV Cup) شب گذشته (سه شنبه شب) با 6 ملاقات در مرحله یک هشتم نهایی پیگیری شد و تیم های گرین یارد ماسِیک بلژیک و نیش صربستان که بازیکنان ایرانی دارند، از جمله فاتحان این مرحله بودند.

در یکی از این ملاقاتها، تیم های گرین یارد ماسِیک بلژیک با آنکارا اسپور توتو ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده بلژیک سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 21 به پیروزی رسید. جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار دو ملی پوش ایرانی ماسِیک، به ترتیب 4 و 8 امتیاز در این مسابقه به دست آوردند. گرین یارد ماسیک بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی کاپ اروپا با گواگواس اسپانیا روبه رو خواهد شد و در صورت شکست این تیم، در جمع چهار تیم برتر اروپا قرار خواهد گرفت.

در دیگر مسابقه این مرحله، تیم پولونیای انگلیس با نیش صربستان بازی کرد که نماینده صربستان سه بر یک به پیروزی رسید. نیش در ست نخست 25 بر 22 مغلوب نماینده انگلیس شد اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 21 حریف خود را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی کاپ اروپا صعود کرد. بردیا سعادت با 24 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این ملاقات بود و احسان رجائیان داور ایرانی مقیم فرانسه نیز به عنوان داور اول قضاوت ملاقات دو تیم پولونیای انگلیس و نیش صربستان را بر عهده داشت.

تیم نیش صربستان در مرحله یک چهارم نهایی کاپ اروپا به مصاف مون پلیه فرانسه خواهد رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1567

به "شب خوب لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب خوب لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید