اوج گیری دوباره ایتالیا با مانچینی، آلمان و فرانسه دور از انتظار ظاهر شدند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مسابقات انتخابی یورو 2020 درحالی برگزار می گردد که تیم های اروپایی می کوشند جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

اوج گیری دوباره ایتالیا با مانچینی، آلمان و فرانسه دور از انتظار ظاهر شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ، بعد از بازی های پر فشار و جذاب لیگ های اروپایی بازیکنانی که به تیم ملی خود دعوت شده بودند، راهی مسابقات انتخابی یورو 2020 شدند تا کشورشان جواز حضور در این مسابقات را کسب کند. برای ما ایرانی ها هم رقابت کریستیانو رونالدو برای شکستن رکورد تعداد گل زده ملی با علی دایی حائز اهمیت بود.

طی این 2 هفته برگزاری مسابقات برخی از نتایج قابل پیش بینی ولی برخی از نتایج غیر قابل انتظار بود.

در این یادداشت نگاهی به گروه های این مسابقات و نتایج بدست آمده خواهیم داشت.

گروه A:

انگلیس در حالی از رقیب خود جمهوری چک برای کسب رتبه اول بازنده شد که نقد ها به خود گرت ساوتگیت و تیمش وارد شد، اما با توجه به نتایج گذشته و برد 6 بر صفر برابر مونتنگرو صعود خود را تقریبا قطعی نموده است؛ و از طرفی جمهوری چک رقابت سختی با کوزوو برای کسب سهمیه دارد.

گروه B:

در این گروه اوکراین با سرمربیگری اسطوره افسانه ای میلانی ها شوچنکو با شکست پرتغال صعود خود را به مرحله بعد قطعی نموده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد پرتغال نیز از این گروه صعود خواهد نمود. گفتنی است که در این هفته رونالدو به تالار بازیکنانی که بالای 700 گل در فوتبال زدند پیوست و به نظر می رسد رکورد تعداد گل در تیم ملی که سال ها در اختیار علی دایی بود را بشکند.

گروه C:

یکی از گروه های جذاب این دوره با حضور تیم هایی مثل آلمان، هلند و ایرلند شاقتصادی گروه c است که در حال حاضر هلند به علت برد در خانه حریف (آلمان) در رتبه اول قرار گرفته است و آلمانی که شادابی سال های قبل خود را ندارد در رتبه دوم. باتوجه به کیفیت بازیکنان و نحوه بازی 2 تیم آلمان و هلند به نظر نمی رسد ایرلند شاقتصادی برای آن ها دردسر ساز گردد.

گروه D:

در این گروه شانس سوئیس برای صعود بیشتر از بقیه تیم هاست و بازی آخر بین دانمارک و ایرلند که در 18 نوامبر برگزار می گردد تیم بعدی صعود کننده را مشخص می نماید.

ایرلندی که با نتیجه 2 بر صفر از سوئیس بازنده شد و دانمارکی که به شدت تیم آماده ای است.

گروه E:

در گروهی که کرواسی نایب قهرمان جام جهانی صدر نشین است هیچ چیز معلوم نیست و امکان صعود مجارستان، اسلواکی و ولز وجود دارد. ولزی که با سرمربیگری رایان گیگز در رتبه چهارم است و نتایج خوبی کسب ننموده است و فقط می توان به مساویشان در خانه با کرواسی اشاره نمود.

گروه F :

در حالی اسپانیا این هفته هفتمین صعود پیاپی خود به این مسابقات را که برای تاریخ لاروخا بی سابقه است جشن گرفت و جدال سوئد و رومانی مشخص کننده دیگر تیم صعودکننده خواهد بود.

اسپانیا به همراه ایتالیا، بلژیک، دانمارک و اوکراین تا به این جا تیم های بدون شکست این مرحله هستند.

گروه G:

لهستان در این گروه با درخشش فوق ستاره خود یعنی رابرت لواندوفسکی در رتبه اول و صعود خود به مرحله بعد را قطعی نموده است و به احتمال خیلی زیاد اتریش تیم دوم و صعود کننده این گروه است.

گروه H:

در این گروه قهرمان جام جهانی در رتبه دوم است و تیم پر حاشیه ترکیه در مقام اول ایستاده است. یک سری شایعاتی به گوش می رسید که تیم ملی ترکیه به علت رفتار سیاسی که در 2 بازی آخر خود که در مقابل فرانسه و آلبانیا انجام داده بود مورد توبیخ یوفا قرار گیرد که با توجه به رفتار های قبلی و سیاست های این اتحادیه به نظر نمی رسد دخالتی انجام دهد و در صورت آنالیز به توبیخ کتبی یا اقتصادی بسنده می نماید.

در ادامه تیم ایسلند در این گروه شانس کمی برای صعود دارد.

گروه I:

تنها گروهی که در حال حاضر 2 صعود کننده قطعی دارد همین گروه است، تیم بلژیک با 8 بازی و 8 برد و روسیه با 7 برد و یک باخت جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردند.

از نکات جالب این گروه می توان به تیم سن ماریو اشاره نمود که هنوز پیروز به گلزنی نشده است و 43 گل خورده دارد.

گروه J:

در گروه آخر ایتالیایی که به نظر میاید دوران افول خود را پشت سرگذاشته است و با تعویض مربی و اضافه کردن بازیکنان جوان به این تیم تحولی عظیم پیدا نموده است، همانند بلژیک تمام امتیاز های ممکن را بدست آورده و در قامت یک مدعی پا به مسابقات میگذارد از طرف دیگر به نظر میاید فنلاند برای بار اول در تاریخ خود طعم رسیدن به مسابقات یورو را بچشد.

تاکنون تیم های ملی فوتبال ایتالیا, بلژیک، روسیه،لهستان،اوکراین و اسپانیا صعودشان به مرحله نهایی یورو 2020 قطعی شده اما باید توجه داشت که مرحله مقدماتی یورو 2020 پلی آف هم دارد.

در مرحله پلی آف نیز 16 تیم با توجه به نتایجشان در لیگ ملت های اروپا انتخاب و 4 تیم از این طریق وارد بازی های اروپایی می شوند.

تیم هایی که احتمال صعودشان در پلی آف تاکنون مشخص شده به توضیح زیر است:

سوئیس، بوسنی و هرزگووین، اسکاتلند، گرجستان، ایسلند، ولز، نروژ، مقدونیه شاقتصادی، اسلواکی، صربستان، کوزوو، رومانی، ایرلند شاقتصادی، بلغارستان و بلاروس.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 475

به "اوج گیری دوباره ایتالیا با مانچینی، آلمان و فرانسه دور از انتظار ظاهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری دوباره ایتالیا با مانچینی، آلمان و فرانسه دور از انتظار ظاهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید