مرغ مازاد بر فراوری در سمنان خریداری می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به تصمیماتی مأخوذه در راستای برطرف و کاهش مسائل مرغداران استان، گفت: مرغ مازاد بر احتیاج بازار از تولیدکنندگان خریداری می گردد.

مرغ مازاد بر فراوری در سمنان خریداری می گردد

به گزارش از ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه مرغ مازاد بر احتیاج بازار از فراورینمایندگان این استان خریداری می گردد، گفت: به فراورینمایندگان مرغ توصیه می گردد برای جلوگیری از بروز مشکل، حتماً مرغ سایز، که دارای وزن یک کیلو 800 گرم است فراوری نمایند.

او بابیان اینکه یک میلیون و 700 هزار قطعه مرغ معادل سه هزار و 500 تن، آماده توزیع در بازار استان سمنان است، ابراز کرد: این اقدام برای حمایت از فراورینمایندگان مرغ و تنظیم بازار صورت می گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان، گفت: برای حمایت از فراورینمایندگان و جلوگیری از متضرر شدن آنان این آمادگی از سوی دولت و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان وجود دارد تا مرغ های آماده ارسال به بازار فراورینمایندگان بدون محدودیت خریداری گردد.

میرعماد بابیان اینکه قیمت 13 هزار تومان برای هر کیلوگرم مصوب خریداری مرغ از مرغداران است، تاکید نمود: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه برای مدت کوتاهی مرغ با سایز دو کیلو و 200 گرم نیز خریداری می گردد.

او بابیان اینکه خرید مرغ و جمع آوری از فراورینمایندگان تا سبب تعادل در بازار می گردد، ابراز کرد: هر فراورینماینده ای که مرغ آماده ارسال به بازار دارد و نگران بازار آن است می تواند با مراجعه شرکت های تعاونی و همچنین اتحادیه ها مقدمات تحویل مرغ به پشتیبانی را فراهم سازد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1194

به "مرغ مازاد بر فراوری در سمنان خریداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ مازاد بر فراوری در سمنان خریداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید