لیگ چین چیزی به بار فنی حدادی و نیکخواه اضافه نمی کند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: بازی در لیگ چین، چیزی به بار فنی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی اضافه نمی کند.

لیگ چین چیزی به بار فنی حدادی و نیکخواه اضافه نمی کند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، 2 نماینده ایران در لیگ بسکتبال چین هستند. آنها تا خاتمه مرحله نوزدهم لیگ چین صرف نظر از نتیجه ای که تیم هایشان کسب نموده جزو بهترین بازیکنان CBA هستند.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خصوص سطح لیگ چین به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: نظرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. نمی توان مقایسه درستی روی دو لیگ ایران و چین انجام داد چون باید عوامل زیادی از جمله کیفیت فنی، امور ستادی و مالی و ... را به صورت مفصل با هم مقایسه کرد و این کار سختی است. با این حال مطمئن هستم بازی هایی که بین 6 تیم برتر ایران برگزار می گردد از لیگ چین بالاتر، بهتر و فیزیکی تر است.

سرمربی مهرام صحبت هایش را در خصوص بازی های خوب بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ چین، این چنین ادامه داد: حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، بهترین بازیکنان آسیا هستند و باید خوب بازی نمایند. شما توقع دارید از بازی در قاره آسیا چه چیزی نصیب حامد و صمد گردد؟! بازی در آسیا و لیگ چین چیزی به بار فنی این دو بازیکن اضافه نمی کند.

وی عنوان نمود: اگر 6 ماه دیگر حامد و صمد را ببینید، قطعا بازیکنان متفاوتی نخواهند بود اما از نظر مالی به آنها یاری شده است. اگر در ایران هم به اینگونه بازیکنان پول خوبی بدهند، جایی نمی روند چون تمرین های تیم های ما از لیگ چین فیزیکی تر است.

هاشمی در خاتمه درباره شرایط تیم مهرام توضیح داد: در فاصله دو نیم فصل فقط تمرین کردیم تا تنقاط ضعف مان را پوشش دهیم. شکست مقابل پتروشیمی تنها نقطه سیاه کارنامه ما در نیم فصل اول بود که به خاطر اشتباه من رقم خورد. دیدار با پتروشیمی جزو بدترین بازی های من در لیگ برتر بود. امیدوارم این نتیجه را در دور برگشت جبران کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 474

به "لیگ چین چیزی به بار فنی حدادی و نیکخواه اضافه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ چین چیزی به بار فنی حدادی و نیکخواه اضافه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید