لیگ عدالت آمریکا به کانادا می رود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: کمپانی دی سی کامیکس و تورنتو استار از سفر لیگ عدالت به کانادا خبر دادند.

لیگ عدالت آمریکا به کانادا می رود

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرنگاران، بر پایه داستان کمیک بوک پر فروش تابستانه استودیوی دی سی، جنگ ترینیتی تغییر بزرگی در کتاب های مصور لیگ عدالت رخ خواهد داد. جف لمیر که به همراهی جئوف جونز نویسندگی این کمیک بوک را بر عهده داشت وظیف ادامه دادن داستان آن را هم بر عهده گرفته است. بر پایه جنگ ترینیتی و در ادامه داستان آن اعضای لیگ عدالت آمریکا متفرق می شوند و برخی از آنها به کانادا می روند تا گروه جدیدی را به وجود آورند.

مایک مککون تصویرگر مجموعه جدید لیگ عدالت کانادا است که قرار است بهار 2014 منتشر گردد. لمیر که خود کانادایی است در مصاحبه اش با تورنتو استار اظهار شادمانی نموده از این که شخصیت هایی را که خیلی با آنها احساس نزدیکی می نموده است را به مکانی خواهد آورد که خیلی برایش ملموس است. او همین طور وعده داده که شخصیت جدیدی را طراحی خواهد نمود که ملیتی کانادایی دارد.

لیگ عدالت گروهی متشکل از قهرمانان دی سی نظیر بتمن، رابین، فانوس سبز(گرین لانترن)، پیکان سبز(گرین ارو)، پیکان قرمز(رد ارو)، واندروومن، فلش و... به سرپرستی سوپرمن هستند که با آنارشیست های آمریکایی نظیر جوکر و لکس لوثر و دشمنان بین المللی آمریکا و تهدید های امنیت ملی این کشور مبارزه می نمایند. ظاهرا حالا آنها وظیفه پاسداری از مرزهای کانادا را هم بر عهده گرفته اند. این اولین بار از زمان تاسیس این گروه در سال 1960 است که این گروه به طور کامل به کانادا نقل مکان می نمایند. باید دید آیا این تغییر عظیم بر روی فیلم های این کمپانی که این روزها حسابی هم پر سر و صدا هستند اثر گذار خواهد بود یا خیر؟

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 288

به "لیگ عدالت آمریکا به کانادا می رود" امتیاز دهید

7 کاربر به "لیگ عدالت آمریکا به کانادا می رود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ عدالت آمریکا به کانادا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید