امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تلفن همراه ملکه انگلیس تا دفاتر گوگل در جهان!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، امروز باید چیا خبرنگاران؟ 10 ساحل برتر در جهان

با آغاز فصل داغ تابستان بیشتر ما و گردشگران به دنبال مناطق خوش آب و هوا و زیبا برای گردشگری و زمانی برای گذراندن اوقات فراغت هستیم و شاید برایمان جالب باشد از بهترین سواحل جهان دیدن کنیم ؛ در اینجا 10 ساحل برتر در جهان را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تلفن همراه ملکه انگلیس تا دفاتر گوگل در جهان!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

پامالیکان در فیلیپین

بوکاس دل دورو در پاناما

جزیره تیکهائو در پلی نزیای فرانسه

بایدو دو سانچو، فرناندو د نورون ها در برزیل

کوه کرادان در تایلند

ساحل رادهناگر در جزیره هاولوک هندوستان

ساحل هولوکالانی در هاوایی

ساحل جنوبی میامی در آمریکا

ساحل لوبلولی جزایر ویرجین انگلیس

روسیلی بای در سوانزی ولز

امروز باید چیا خبرنگاران؟ تلفن همراه ملکه انگلیس چیست ؟

یک مستخدم کاخ سلطنتی انگلیس از برند تلفن همراه مخصوص الیزابت دوم پرده برداشت!!

پس از انتشار نخستین توییت ملکه الیزابت طی بازدید از موزه علوم در سال 2014، تعیین شد، خاندان سلطنتی انگلیس چندان هم با فناوری های مدرن غریبه نیستند.

روزنامه اکسپرس هفته گذشته خاطرنشان کرد ملکه انگلیس یک حساب کاربری محرمانه فیس بوک دارد و فقط تعداد محدودی از وجود آن خبر دارند.

به همین منظور روزنامه دیی استار طی مصاحبه ای با یکی از مستخدمین الیزابت دوم، از برند و نوع تلفن همراه ملکه پرده برداشته است.

این مستخدم که خواست نامش فاش نگردد به دیلی استار گفت: ملکه یک گوشی هوشمند سامسونگ بسیار باریک دارد. گوشی او دارای دوربین و به اندازه ای کوچک و سبک است که کاملا در دستش جا می گردد.

این مستخدم خانواده سلطنتی ادامه داد: ملکه همیشه گوشی خود را در کیف دستی اش نگه می دارد و از آن برای تماس با نزدیکان و دوستانش به خصوص آن هایی که در مسابقات اسب دوانی همراهش هستند، استفاده می نماید.

وی گفت: ملکه به پیگیری اخبار به وسیله اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی علاقه دارد. او اخبار بی بی سی را در گوشی اش می خواند و شرایط آب وهوا را با برنامه مخصوص اندروید پیگیری می نماید. با این حال، گاهی اوقات در استفاده از گوشی به مشکل بر می خورد و سعی می نماید با هدایت نوه ها و دستیار شخصی اش از آن سر دربیاورد.

گفته می گردد تلفن همراه ملکه رمزگذاری شده و امکان غیرفعال شدن آن نیز وجود دارد.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ ویژگی های جالب دفاتر گوگل

پیش از این تصور می شد گوگل پلکس، یکی از دفاتر اصلی شرکت گوگل در کالیفرنیا آمریکا بهترین شعبه گوگل در دنیا است. اما دفاتر دیگر این غول فناوری در شهر های دیگر نیز، مکانی کمتر از دفتر اصلی نیستند.

گوگل از شرکت هایی است که توجه ویژه ای به آرامش کارکنان حین کار دارد و آن احتیاج را با ایجاد فضا های ورزشی و به دور از استرس ایجاد نموده است. کارکنان گوگل در سراسر دنیا از مزایای بسیار خوبی برخوردار هستند: اتاق ماساژ، رستوران با غذا های مختلف بین المللی، زمین گلف و سالن صخره نوردی بخش کوچکی از مزایایی است که گوگل برای کارمندانش ترتیب داده است.

در این گزارش بعضی از جالب ترین ویژگی های دفاتر گوگل در سراسر دنیا آنالیز شده است. با دیدن این عکس ها شاید آرزو داشته باشید که در شرکت گوگل مشغول به کار بشوید.

سالن استراحت کارمندان دفتر گوگل در دوبلین، ایرلند

اتاق های دنج برای گپ دو نفره کارکنان؛ دوبلین، ایرلند

کتابخانه دفتر گوگل در دوبلین که شبیه به لوکیشن فیلم هری پاتر است

رستوران دفتر گوگل در واشنگتن، آمریکا

دیوار صخره نوردی دفتر گوگل در واشنگتن، آمریکا

دفتر گوگل در پاریس

سالن استراحت دفتر گوگل در شیکاگو

سالن سرگرمی دفتر گوگل در مسکو، روسیه

زمین کوچک گلف در دفتر گوگل در تورنتو، کانادا

بخشی از دفتر گوگل در تورنتو

اتاق چُرت در دفتر گوگل در کالیفرنیا

جکوزی و زمین والیبال در دفتر گوگل در کالیفرنیا

اسکوتر برای تردد در دفتر گوگل در نیویورک

پیغام های روانشناسی در در نیویورک

کتابخانه دفتر گوگل در اونتاریو، کانادا

دفتر کار گوگل در زوریخ که به شکل یک غار طراحی شده است

امروز باید چیا خبرنگاران ؟ شما یک دوربین 360 خواهید داشت

اولین دوربین هوشمند از شرکتی به نام ProTruly ساخته شد.

با توجه به نوع ساختار دوربین های 360 درجه جای دادن آنها بر روی گوشی های هوشمند بسیار سخت است و در بازار فناوری برای بهره گیری از این نوع دوربین از لوازم جانبی استفاده می گردد، اما این شرکت چینی پیروز به ساخت گوشی هوشمندی شده است که از قابلیت دوربین 360 درجه بهره می برد.

ساخت این دوربین ها بر عهده شرکت HT Optical بوده که ساخت لنزهایی برای سونی و دوربین Sphere Camer شیائومی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

شرکت ProTruly این گوشی را با ضخامت 8.9 میلی متری طراحی نموده است، در ظاهر این گوشی یک لنز عظیم که از دو سوی گوشی بیرون زده شده دیده می گردد لذا این شرکت ادعا نموده لنز 360 درجه این گوشی به راحتی می تواند بر روی آیفون 7 پلاس نیز قرار گیرد.

این دوربین قادر به ضبط 16 مگاپیکسلی تصاویر است و حتی ادعا شده فیلم ها را با رزولوشن 4K تصویربرداری می نماید.

این دوربین می تواند عکس هایی با وضوح تصویر 16 مگاپیکسل بگیرد یا حتی فیلم برداری 4K کند.

تلفن هوشمند شرکت ProTruly دسامبر وارد بازار چین دو مدل 800 دلاری و 500 دلاری عرضه خواهد شد.

تصاویر بیشتر از این گوشی هوشمند را در ادامه ببینید.

امروز باید چیا خبرنگاران ؟ من خلیج گرگانم نجاتم دهید

بازیگر محبوب سینمای ایران پرویز پرستویی که با بازی در فیلم های ناب ایرانی همچون زیبا، شوخی، روبان قرمز، مهر مادری، آژانس شیشه ای، لیلی با من است، دوئل و بید مجنون در ذهن های ما نامی آشنا است ؛ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با شعار من خلیج گرگانم ,نجاتم دهید از خلیج گرگان حمایت کرد و پویشی تازه راه انداخت.

خلیج گُرگان عظیمترین خلیج دریای خزر است که بر اثر پیشروی و گسترش شرقی رشته ساحلی شبه جزیرهٔ میانکاله در جنوب شرقی دریای خزر تشکیل شده است.

خلیج گرگان در سال 1354 شمسی به عنوان نخستین مجموعه تالاب بین المللی دنیا در فهرست تالاب های کنوانسیون رامسر به ثبت رسید.و تنها خلیج دریای خزر در محدوده جغرافیایی ایران و استان گلستان به شمار می رود.

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هموطنانم شرایط خلیج گرگان بحرانیه و احتیاج به حمایت دارد.

Paroxetine is an antidepressant used for treating mood problems. It is exceptionally effective in the treatment of depression, obsessive-compulsive disorder, buy paroxetine. The lowest prices for Paroxetine from online pharmacies and prescription discount cards! Before you buy Paroxetine, compare the best prices on Paroxetine. A no less important fact is that Clomid buy online is one of few drugs approved for anovulatory infertility treatment that is capable to increase the chances of clomid buy online. Clomid buy online uk. Buying aka clomid. Clomid buy online co uk. Buy clomid tijuana.

منبع: بدونیم
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1411

به "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تلفن همراه ملکه انگلیس تا دفاتر گوگل در جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تلفن همراه ملکه انگلیس تا دفاتر گوگل در جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید