قیمت و راهنمای خرید جایگاه و میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن و کوچک

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خرید جایگاه و میز ناهارخوری که باب میل و متناسب با دکوراسیون خانه باشد، همواره کار ساده ای نیست. در هنگام خرید باید به موارد زیادی توجه کنیم تا بعدا دچار مشکل نشویم.

قیمت و راهنمای خرید جایگاه و میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن و کوچک

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آف دکور، در این متن راهنمای خرید میز ناهارخوری ارائه شده که در ادامه می خوانیم.

علاوه بر اینکه ضروری است میز ناهارخوری شما با دکوراسیون و وسایل موجود در منزلتان هماهنگی داشته باشد، این میز باید بعضی استانداردها را دارا باشد تا راحتی شما را هنگام صرف غذا فراهم کند. ارتفاع میز ناهارخوری باید تا زیر قفسه سینه شما بوده و هنگامی که آرنج خود را روی میز قرار می دهید با بدنتان زاویه 40 درجه تشکیل دهد. جایگاه های این میز نیز باید به صورتی باشند که تکیه گاه و نشیمن زاویه 90 درجه را تشکیل دهند.

انواع چوب میز ناهارخوری

برای ساخت میز ناهارخوری از چوب درخت های گردو، افرا، بلوط و ساج استفاده می گردد. چوب شکل پذیری خوبی داشته ازاین رو میزهای چوبی در طرح های متنوع ساخته می شوند همچنین این نوع میزها بسیار بادوام و باکیفیت هستند. وجود میزهای چوبی در منزل، دکوراسیون شما را بسیار خاص و شیک می نماید.

میز ناهارخوری کلاسیک

میزهای ناهارخوری کلاسیک یا سلطنتی معمولاً در دکوراسیون های پر زرق و برق سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. تاج جایگاه ناهارخوری، دسته های آن و پایه های این میزها معمولاً دارای منبت کاری هستند.

میز ناهارخوری پلاستیکی

میز ناهارخوری پلاستیکی در برابر آفتاب و رطوبت مقاوم بوده و معمولاً در فضا باز مورد استفاده قرار می گیرد.

میز ناهارخوری کوچک

در آپارتمان ها به خاطر وجود فضا کم معمولاً افراد ترجیح می دهند از میز ناهارخوری کوچک استفاده نمایند. شما می توانید برای این میزها رویه شیشه ای انتخاب کنید تا فضا کمی بزرگ تر به نظر رسد.

میز ناهارخوری فلزی

میزهای فلزی به علت مقاومت در برابر آب معمولاً در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. رویه این میزها نیز معمولاً از جنس پلاستیک یا شیشه است که به پایه میز با چسب متصل شده اند.

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم نموده تا آن ها بتوانند مبلمان مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و به وسیله سایت آف دکور آنالیز نمایند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری نموده و در سراسر ایران دریافت نمایند و دیگر دغدغه ای از بابت خرید مبلمان و سایر لوازم چوبی نداشته باشند.

امکان خرید میز ناهارخوری و جایگاه ناهارخوری با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می توانیم مدل های متنوع در دسته بندی های مختلف جایگاه و میز ناهارخوری، میز جلو مبلی و میز عسلی، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، مبل راحتی، مبل ال و … آنالیز و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 220

به "قیمت و راهنمای خرید جایگاه و میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن و کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و راهنمای خرید جایگاه و میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن و کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید