قیمت خودرو در کارخانه گران می گردد؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس انجمن صنایع همگن تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای کارخانه ها بعد از تعطیلات نوروز گران می گردد؟ به تجارت نیوز گفت: عوامل مختلفی بر قیمت خودرو اثرگذار هستند. افزایش قیمت دلار و دستمزد ناخود مطلع بر قیمت خودروهای کارخانه تاثیر دارد. فعلا برنامه دولت درباره میزان نرخ دستمزد و قیمت دلار چندان تعیین نیست. بنابراین نمی توان ادعایی مبنی بر افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای بعد از تعطیلات داشت.

قیمت خودرو در کارخانه گران می گردد؟

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدرضا نجفی منش اضافه نمود: قطعه سازان فعلا بخشی از مطالباتشان را از دولت اخذ کردند و بخش دیگری از این مطالبات باقی مانده که امیدواریم در سال جدید بتوانیم آنها را دریافت کنیم.

او درباره تعطیلی قطعه سازان در ایام نوروز اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه قطعه سازان همچنان بر افزایش میزان فراوری است. چنانچه تسهیلات لازم در اختیار قطعه سازان قرار گیرد و ویروس کرونا ریشه کن گردد شاهد افزایش میزان فراوری خواهیم شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 975

به "قیمت خودرو در کارخانه گران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو در کارخانه گران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید